PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ایندیگوهای غول پیکرجدید hp به دورپا می آیند

پس از تغییرات که شرکت صاحب نام hp در لوگوی خود داشت دورپای 2016 را می توان اولین و مهترین نمایشگاه پیش رو برای این غول عرصه تکنولوژی صنعت چاپ دیجیتال دانست.

به گزارش  آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت از عرضه پنج مدل جدید از دستگاه‌های ایندیگو و سه مدل جدید دستگاه تکثیر رول PageWide در دروپا خود خبر داد که از نظر کیفیت، بهره‌وری و رنگ نسبت به مدل‌های پیشین بهبود یافته‌اند و امکانات تازه‌ای را در اختیار شرکت‌های تجاری حوزه چاپ و تکثیر قرار می‌دهند.
دستگاه‌های ایندیگو جدید اچ پی شامل سه مدل تکثیر شیت ایندیگو 12000، ایندیگو 7900 و ایندیگو 5900، مدل ایندیگو 50000 با قابلیت پذیرش فرمت B1 دوپلکس، ایندیگو WS6800p برای کار تخصصی با عکس و همچنین مدل بهبود یافته ایندیگو 20000 است که قابلیت‌های کار در حوزه چاپ و تکثیر تجاری نیز به آن اضافه شده‌اند.
مدل‌های جدید با افزایش بهره وری و فرآیندهای خودکار موجب خواهند شد کاربران به سادگی هزاران عمل تکثیر روزانه را انجام دهند.
شایان ذکر است تمامی دستگاه‌های ایندیگو جدید بر اساس مدل‌های قبلی این کمپانی که در نمایشگاه دروپا 2012 به نمایش در آمده بود توسعه یافته‌اند.
در همین حال، hp سه مدل جدید از دستگاه‌های تکثیر رول PageWide خود که به فناوری HDNA هم مجهز هستند را نیز با نام‌های T490 HD،HD T490M و T240 HD تولید کرده است که قابلیت‌های جدید آنها منجر به افزایش کیفیت چاپ و بهره وری بالاتر آنها نسبت به مدل‌های پیشین می‌شود.
 این شرکت پیش رو و صاحب نام در خبری  اعلام کرد که تمامی دستگاه‌های جدید در نیمه دوم سال 2016 به بازار صنعت چاپ جهان عرضه می شوند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه