PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

عرضه آخرين سامانه مديريت كيفيت آنیلوکس در دورپا

بزرگترین شرکت توليد کننده سامانه های مدیریت کيفيت صنعت چاپ در بخش انعطاف پذیر٬ جدیدترین فناوریهای خود را در دروپا 2016 عرضه می کند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران٬ شرکت ترویکا سيستم مهمترین شرکت توليد کننده سامانه های مدیریت تحليل کنترل کيفيت در صنعت چاپ فناوری جدید توليدی خود را در دروپا ٬2016 عرضه می کند.
از جمله سامانه های جدید ترویکا سيستم که با هدف تضمين بهره وری و بهبود عملکرد صنعت چاپ توليد شده اند٬ نرم افزار کروکام (CorruCAM) است که برای اولين بار در دروپاعرضه خواهد شد.
این ابزار جدید قادر است تا آنيلوکس را در چاپ کنگرهای اندازه بگيرد. علاوه بر این٬ ميکروسکوپ دوبعدی ساده٬ سریع و دقيق (AIM) نيز محصول دیگراین شرکت است که به همراه سایر ابزارها در صنعت چاپ به کار می رود.
فيل هال مدیر ترویکا در این خصوص گفت: سالها بود درخواست هایی بسیاری تا محصولی را طراحی و توليد کنيم که بتواند آنيلوکس ها را برای بازار توليدات کنگرهای اندازه بگيرد.
دشواری این کار در آنجا بود که بيشتر چاپ های کنگرهای دسترسی محدودی به آنيلوکس دارند و معمولا فقط از گوشه آنها چنين دسترسی وجود دارد٬ به همين خاطر هم ميکروسکوپ استاندارد سه بعدی ما٬ یعنی ٬AniCAM برای این هدف مناسب نبود و باید با زاویه 90 درجه نسبت به موقيت معمول عمودی خود اندازه گيری را انجام می داد.
وی افزود: به همين خاطر CorruCAM طراحی شد تا بتواند از حالت عمودی تا زاویه 120 درجه کار کند و بدین وسيله امکان سنجش آنيلوکس هم ایجاد شود. این دستگاه امکان کنترل دقيق کيفيت را برای صنعت چاپ کنگرهای فراهم می کند و به محض گردآوری داده٬ بطور خودکار به تحليل آن پرداخته و کمک می کند تا ميزان ضایعات کاهش یابد و کيفيت چاپهای بعدی نيز بهبود پيدا کند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه