PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نشست کارگروه لیبل همراه با میهمانان ویژه

اولین نشست کارگروه لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در سال جدید با حضور دو میهمان ویژه و برنامه ریزی کاربردی آغاز شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این نشست مهندس جعفری مدیرعامل شرکت ایراندار تولید کننده کاغذهای پشت چسبدار و مهندس گودرزی مدیرحکاکی دیجیتال ایران میهمان کارگروه لیبل بودند تا روند جلسات این کارگروه شکل جدید و کاربردی تر به خود گیرد.

در این نشست برنامه این کارگروه برای ماه های ابتدایی سال مرور شد، همچنین مشکلات و دغدغه های تولید به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

مدیرعامل شرکت ایراندار قول همکاری هرچه بیشتر با این کارگروه برای رسیدن به تولید بهینه لیبل در عرصه ملی و صادراتی را داد و گفت: شرکت ایراندار با رویکردی ملی صادراتی درخدمت تولید کنندگان و چاپخانه داران لیبل کشور است و از این کارگروه حمایت خواهد کرد.

مدیر حکاکی دیجیتال ایران نیز به گسترش هرچه بیشتر فعالیت این کاگروه تاکید کرد گفت: کارگروه لیبل می تواند راه گشای بزرگ ومناسبی برای صنعت چاپ کشور باشد و از این نگاه تخصصی بسیار خوشحالم، امیدوارم با پشتکار و همکاری هرچه بیشتر مسیر این حرکت هموارتر و موفق تر باشد.

به گفته مدیران این کارگروه هر دوره از این جلسات میزبان میهمانان ویژه ای خواهد بود، همچنین در این نشست خبر برگزاری همایش تخصصی لیبل با حضور چاپخانه داران و دست اندرکاران این بخش در تمام رشته مورد بررسی قرار گرفت.

کارگروه لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با رویکرد انسجام و توسعه ملی این بخش از صنعت چاپ گامها و برنامه ریزی موثر و منسجمی برای توسعه صادرات غیر نفتی در نظر دارد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه