PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تمرکز بزرگ هایدلبرگ بر چاپ دیجیتال

چندی شرکت هایدلبرگ برنامه‌های خود را برای حضور هرچه قدرتمندتر در بازار چاپ دیجیتال اعلام کرد، پس از مدتی باتوجه به رشد سریع چاپ دیجیتال و ترکیب شدن آن با بخش های مختلف این صنعت هایدلبرگ تمرکز بیشتر در تحقیق و توسعه در این بخش کرد.
 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اهمیت توسعه و پیشرفت بخش چاپ دیجیتال تا جایی پیشرفت مه این کمپانی صاحب نامب رای اولین بار در طول مدت کاری خود اقدام به دریافت یک وام بزرگ از بانک اتحادیه اروپا کرد.
به نظر می‌رسد هایدلبرگ اکنون با احتیاط و دوراندیشی بیشتری در مورد حضور در بازار چاپ دیجیتال برنامه‌ریزی می‌کند. هایدلبرگ در ابتدا تمرکز زیادی بر روی جوهر افشان ها دارد.
استفن پلنز مدیر بخش تولیدات هایدلبرگ در این رابطه گفته: ما معتقدیم تکنولوژی جوهرافشان موتور محرکه برای ارائه تولیدات جدید چه در عرصه چاپ و چه در عرصه صنایع دیگر به شمار می‌آید. به همین خاطر ما دانش خود را با دانش و تجربه همکارانمان در صنعت چاپ، در هم می‌آمیزیم تا ماشین‌آلات جوهرافشان جدید به بازار عرضه کنیم.
همچنین تغییر سیاست این شرکت در ساخت ماشین آلات خبر از توجه هرچه بیشتر مسئولان هایدلبرگ دارد. مدیران این شرکت به دنبال بهترین همکاران در صنعت چاپ و ارایه بهترین تجهیزات در صنعت چاپ است و مدیران عالی رتبه معتقدند در حال حاضر امکان استفاده از اجزا و عناصر مختلف از شرکت‌ها و منابع مختلف را در هایدلبرگ دارند.
اولین چاپگر چهار بعدی هایدلبرگ در حالی به بازار ارایه می شود که خبر از حرکت پیوسته و بلند مدت این شرکت در بازار چاپ دیجیتال می دهد. اکنون دروپا2016 منتظر هایدلبرگی متفاوت و دیجیتالی تر از همیشه است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه