PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

راه کار مدیریت رنگ زیراکس در دروپا

فناوری جدید زیراکس موجب کاهش زمان و هزینه تولیدات با چاپ جوهرافشان می‌شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت امریکایی زیراکس قصد دارد جدیدترین نوآوری چاپ جوهرافشان خود را با هدف کاهش زمان و بهبود روش اصلاح رنگ در پردازش چاپ دیجیتال به دروپا بیاورد.
شرکت‌هایی که در حوزه چاپ جوهرافشان فعال هستند، اما فاقد فناوری اسپکترو فوتومتر هستند، می‌توانند با استفاده از راه کار جدید مدیریت رنگ اتوماتیک زیراکس با نام اینتگریتد پلاس ACM پیش از چاپ جوهرافشان ضمن اصلاح رنگ، از پیوستگی، صحت و دقت رنگ‌ها اطمینان حاصل کنند.
نکته قابل توجه اینکه کاربران با هر مدل و برند چاپگر جوهرافشان قادر به استفاده از این فناوری هستند و برای این منظور نیاز به هیچگونه صرف هزینه و سرمایه‌گذاری اضافی برای خرید تجهیزات سخت‌افزایش نخواهند داشت.
فناوری جدید زیراکس به سادگی و تنها با استفاده از یک اسکنر و یک لپ‌تاپ قادر به کنترل فرآیند و حفظ صحت رنگ‌ها است.
امتیاز دیگر این فناوری آن است که حتی کاربران بدون داشتن تخصص در حوزه تنظیمات رنگ چاپی نیز می‌توانند از امکان اصلاح رنگ کاملا خودکار آن بهره ببرند و این امکان موجب کاهش تعداد مراحل پیش از چاپ و در نتیجه کاهش قابل توجه زمان چاپ و نشر خواهد شد.
به گونه ای که تنظیمات چاپی که تا پیش از این به چندین ساعت زمان نیاز داشت، با فناوری جدید زیراکس در چند دقیقه آماده خواهد شد. برای این منظور کاربران باید یک برگه چاپ شده را اسکن کرده و سپس به سامانه اینترنتی و ابری ACM بفرستند و پس از چند دقیقه جزییات تنظیمات مورد نیاز برای آن چاپ را دریافت کنند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه