PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هایدلبرگ با چاپ دیجیتال وارد می شود

ولفانگ هامبرخت مدیر فروش خاورمیانه پرینکت هایدلبرگ از رویکردهای این شرکت به چاپ دیجیتال و بازارهای پیش رو در همایش پیش دورپای شرکت ایران روتاتیو گفت.

 به گزارش  آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  مدیر خاورمیانه پرینکت تاکید کرد که هایدلبرگ با تمام ماشین های چاپ دیجیتال گذشته و جدید خود در دروپا2016 حاضر می شود و علاقه مندان می توانند تاریخ زنده ای از روند تکامل تولیدات بخش دیجیتال این شرکت صاحب نام را ملاقات کنند.

هامبرخت با اشاره به تغییر نگاه ها و استراتژی این شرکت به چاپ دیجیتال  گفت:5سال پیش هایدلبرگ تصمیم گرفت به چاپ دیجیتال برگردد در این مسیر مطالعات فراوانی برای انتخاب یک شریک مناسب تجاری  توسط تیم تحقیق و توسعه صورت گرفت و نهایتا کمپانی ریکو به عنوان شریک تجاری خود برگزید.

مدیر فروش خاورمیانه پرینکت هایدلبرگ درباره پیش بینی فروش این کمپانی در دروپای امسال گفت: با توجه به مطالعات صورت گرفته بازار و روند شکل گیری تولیدات دیجیتال هایدلبرگ امیدواریم1000ماشین دیجیتال در دروپا  بفروش برسانیم.

هامبرخت با اشاره به فعالیت شبانه روزی مدیران این شرکت در بخش چاپ دیجیتال گفت : در حال حاضر 50 درصد مهندسین ما درحال تحقیق و توسعه  بر روی بخش دیجیتال هستند.

 وی افزود : با توجه به سیستم برندینگ هایدلبرگ تصمیم دارد کلیه ماشین آلات دیجیتال را با پسوند فایر در دروپا عرضه کند.

هامبرخت همچنین ماشین های دیجیتال هادلبرگ را اینگونه توصیف نمود: تولیدات بخش دیجیتال حقله دیجیتال را به حلقه افست متصل خواهد کرد.

 وی همچنین آخرین تولیدات بخش دیجیتال این کمپانی صاحب نام را که برای عرضه در نمایشگاه دروپا 2016 آماده شده معرفی نمود که در بخش های دیگری خبر از آژانس خبری چاپ و بسته بند ی ایران منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه