PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

طعنه معنادار یک چاپخانه دار در ارتباط با مالیات بر ارزش افزوده

موضوع عدم همکاری اتحادیه چاپخانه داران تهران با اعضای خود در اعتراض به محاسبه مالیات بر ارزش افزوده این روزها به شبکه ها اجتماعی نیز راه پیدا کرده است.


 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شب گذشته تا بامداد ابعاد مختلف علل جریمه ها مالیات بر ارزش افزوده چاپخانه داران بررسی شد و نتیجه  نهایی دو موضوع عدم توجه و اهمیت دادن برخی مدیران چاپخانه دار به اعمال دقیق محاسبات در دفاتر و کم کاری اتحادیه چاپخانه داران در برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و اعضای اتحادیه عنوان شد.
اما در این میان سعید کلاری مدیر چاپ ناب نقش در مصاحبه قبلی با آژانس طعنه معنی داری به مسئولان زده است.
 وی گفت: به قول مربی بزرگ فوتبال جهان الکس فرگوسن: کسانی که در روز شکست پشت ما نیستند،حق ندارند در روز پیروزی کنار ما باشند. اگر هنگام شکست ها و مساوی ها نمی توانید از تیمتان حمایت کنید پس هنگام پیروزی ها هم حمایت نکنید.
کم کاری برخی از مسئولین کم تجربه اکنون برای چاپخانه داران پایتخت بسیار گران تمام شده و جریمه های سنگین مالیات بر ارزش افزوده باعث تعطیلی چاپخانه های قابل توجهی شده است.
حال باید منتظر پیگیری های طومار چاپخانه داران نشست و در این میان بهترین پیشنهاد برای دست اندرکاران دقت در ثبت تراکنش های مالی به همراه آموزش های لازم برای دوره های آتی مالیاتی است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه