PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازار لیبلهای معمولی اشباع شده

مدیرعامل شرکت مادرول معتقد است که بازار لیبل ها معمولی در ایران اشباع شده و صنعت چاپ لیبل اکنون نیاز به یک سرمایه گذاری هوشمندانه دارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، همایش دوم پیش دروپای شرکت ایران روتاتیو یکی از معدود گردهمایی های چاپخانه های انعطاف پذیر و لیبل بود که برای مهمترین نمایشگاه چاپ جهان تدارک دیده شد.

در این سمینار مهندس احمدی عضو اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و مسئول کارگروه لیبل این اتحادیه با اشاره به هجوم ترکیه به بازار لیبل ایران گفت:از سال 1385 تا 1394 شاهد بودیم که چاپخانه های ترکیه آرام آرام وارد بازار لیبل ایران شدند و سال گذشته یک سالن از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران در اختیار این بخش قرار داشت.

وی با اشاره به روند سرمایه گذاری لیبل در صنعت چاپ ترکیه افزود: در این کشور چاپخانه داران پس از تمرکز بر بازار های داخلی و اشباع کردن آن توجه ویژه ای به صادرات کردند و این روند با بازار ایران، اروپا ، آسیا میانه و منطقه قفقاز به اوج خود رسید.

مدیر چاپ مادرول با اشاره به رکود بازار لیبل ها معمولی در کشور افزود: در حال حاضر نزدیک به سه سال است که بازار لیبل های معمولی در ایران اشباع شده و کسالت و رخوت در آن احساس می شود، ما در مادرول تصمیم گرفتیم به سمت بازار لیبل ها لوکس حرکت کنیم که با فعالیت و همکاری ایران روتاتیو و گالوس همراه شد.

بعد از مذاکرات اولین ماشین مدل340ecs انتخاب شد و در نمایشگاه این ماشین نصب و راه اندازی و قرارداد نهایی به امضا طرفین رسید سپس در مادرول نصب و راه اندازی گردید؛ از نکات قابل توجه تحویل ماشین ظرف مدت 4 ماه و نصب سه مرحله ای آن بود که همکاری و همیاری ستودنی ایران روتاتیو در این مسیر بسیار مهم و قابل توجه بود.

احمدی با اشاره به کیفیت تولیدات لیبل مادرول گفت: از نگاه مشتریان کیفیت تولید ما با رقبای خارجی برابری می کند و در برخی موارد تولیدات ایرانی از نموه خارجی با کیفیت تر و مقرون بصرفه تر بوده است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت کاگروه لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفت: در اتحادیه اهداف صادراتی را دنبال می کنیم و برای این هدف نیازمند تلاش و همکاری اهالی و دست اندرکاران این بخش از صنعت چاپ هستیم. چندی پیش نیز مدیرکل دفتر امور چاپ  وزارت ارشاد از این چاپخانه بازدید کرده بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه