PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

طعنه های معنا دار ادامه دارد ...

انتقادها ادامه دار و عدم پاسخگویی برخی از مسئولان کار به طعنه های معنا دار اهالی و دست اندر کاران صنعت چاپ کشانده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در هفته گذشته چندین چند بار این موضوع تکرار شد که هنوز به آنها پاسخی داده نشده است.
اوایل هفته گذشته بحث داغ موضوع عدم همکاری اتحادیه چاپخانه داران تهران با اعضای خود در اعتراض به محاسبه مالیات بر ارزش افزوده که به شبکه ها اجتماعی راه پیدا کرد خبری قابل تامل بود.
اوایل هفته پیش سعید کلاری مدیر چاپ ناب نقش در مصاحبه با آژانس طعنه معنی داری به مسئولان زده، وی گفت: به قول مربی بزرگ فوتبال جهان الکس فرگوسن: کسانی که در روز شکست پشت ما نیستند،حق ندارند در روز پیروزی کنار ما باشند. اگر هنگام شکست ها و مساوی ها نمی توانید از تیمتان حمایت کنید پس هنگام پیروزی ها هم حمایت نکنید.
کم کاری برخی از مسئولین کم تجربه اکنون برای چاپخانه داران پایتخت بسیار گران تمام شده و جریمه های سنگین مالیات بر ارزش افزوده باعث تعطیلی چاپخانه های قابل توجهی شده است.
دومین مورد به مدیرعامل شرکت ایران روتاتیو محمد شاپور اسفرجانی باز می گردد که در انتقاد به سبک و سیاق آموزش در همایش پیش دروپا گفت: دوره های برگزار شده در اتحادیه رنگ و بوی سیاسی و جناحی به خود گرفته و ناکارآمدند
سومین مورد در همایش علمی در فضای مجازی بود که مهندس رضا عقیلی گفت: به پیكره این صنعت مدام لطمه وارد می شود چون مسؤلین كارشناسان واقعی را حتی به عنوان مشاور هم قبول ندارند.
مسؤلینی كه قبل از انتخابات بسیار مهربان ،افتاده و دلسوز این صنف خود را نشان می دهند و بعداز انتخابشان حتی جواب سلام هم نمی دهند!
و چهارمین مورد به اشارات محافظه کاران فرهاد عماد فعال پیش از چاپ باز می گردد، وی گفت: مدیر نابلد كاركنان نابلد خواهد داشت و مردم نابلد می خواهد و به تبع آن نابودی منابع .
وی افزود: مسئولین امروزی ترجیح می دهند ما ندانیم تلاش باید از خودمان آغاز شود چرا در نهایت ما متضرر خواهیم شد.
روند روبه زوال که توسط برخی از دست اندکاران این صنف و صنعت در پیش گرفته شده بی شک آینده تاریک را برای سرمایه گذاران ترسیم می کند و از سوی دیگر نیز افول چاپخانه دارای و ورشکستگی این صنعت که تیتر یک اخبار این روزها شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه