PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

عرضه اولین ماشین دیجیتال چهارونیم ورقی جهان در دروپا

 شرکت ژاپنی کوموری در نشست خبری خود اعلام کرد که برای دروپا2016 یک نمایشگاه بزرگ از ترکیب ماشین آلات دیجیتال و افست خود تدارک دیده است.
 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ساتوشی موچیدا رییس کوموری از معرفی آخرین فناوری این شرکت در بخش چاپ دیجیتال در این نمایشگاه خبرداد و گفت: ماشین چاپ دیجیتال ورقی با فناوری جوهر افشان پووی مدل  impremiaIS29در دروپا عرضه خواهیم کرد.
وی همچنین از نمایش آخرین دستاورد کوموری یعنی ماشین چهارونیم ورقی impremiaND40  مجهز به فناوری نانو خبر داد؛ این محصول جدید با سرعت6500 ورق در ساعت و بهره مندی از نانو تکنولوژی انتقال مرکب لاندا اولین ماشین چاپ دیجیتال چهارونیم ورقی در جهان است.
همچنین نسل جدید ماشین های افست دو ورقی مدل G29  و سه ورقی G37 نیز با طراحی جدید جهت پاسخگویی به بازارهای خاص و کارهای سخت  در این نمایش ارایه می گردد.
ماشین چهارونیم ورقی H- UV  شش رنگ با ورنی مدل GX40 با توانایی چاپ کاغذ تا 60 گرم و مقوا تا 1000 گرم در سرعت 18000 برگ در ساعت از دیگر محصولات کوموری در این نمایشگاه خواهد بود.
دو سیستم جدی نرم افزاری و برنامه ریزی گردش کار K-Station 4 و سیستم نر افزاری  K-color simulator 2 نیز از دیگر دستاوردهای کوموری است که  برای نمایشگاه دروپا به نمایش خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه