PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نسل جدید مرکب های UV LED

رشد تکنولوژی دیجیتال ابعاد مختلف صنعت چاپ را تحت تاثیر خود قرار داده است.بررسی‌ها حاکی است که همزمان با افزایش تقاضای بازار برای انواع خاصی از مرکبهای چاپ جوهرافشان، تولیدکنندگان بزرگ به سمت جوهرهای UV حرکت می‌کنند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،‌ برخی از انواع مرکبهای مورد استفاده در این نوع چاپ، با تقاضا و استقبال فزاینده‌ای مواجه شده‌اند. در این میان، بررسی‌های یک مجله نشان می‌دهد که مرکبهای پایه آب، UV و UV LED رشد تقاضای قابل توجهی داشته‌اند.
این روند به گونه ای بوده که تولیدکنندگان عمده مرکبهای مورد استفاده در چاپ جوهرافشان معتقدند فناوری‌های مرتبط با جوهرهای با پایه آب و UV رشد و توسعه بسیار بیشتری از خود نشان می‌دهند.
رییس بازرگانی شرکت صاحب نام سان کمیکال با بیان اینکه جوهرهای UV LED سریع‌ترین رشد را در میان انواع مرکبها داشته‌اند در اینباره می گوید: بیشتر مرکبهایی که امروزه توسط کمپانی به بازار اریاه می شود با فناوری UV است. هرچند شاهد رشد قابل توجهی در مرکبهای UV LED نیز هستیم و به خاطر مزایای زیست‌محیطی این مرکب بازیگران عمده بازار نیز در حال کار روی UV LED هستند.
پیتر سندرز افزود: انتظار داریم در آینده بسیار نزدیک، مرکبهای با پایه آب، فراگیر شوند و با کنار زدن مرکبهای حلال، بازار را به خود اختصاص دهند. از سوی دیگر، بازار مرکب لاتکس نیز رو به رشد است و پیشرفت‌های اخیر در این حوزه، بار دیگر انتظارات از مرکبهای محتوی آب را افزایش داده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه