PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کیفیت نمایشگاه چاپ دیجیتال هر سال پایین تر از سال گذشته

مدیرعامل شرکت مطسا در انتقاد ازکیفیت نمایشگاه دیجیتال برخلاف نمایشگاه های صنعت چاپ که همواره بازدید کننده زیادی دارند، نمایشگاه چاپ دیجیتال، با اینکه از در سال اول آن ازبازخورد خوبی برخوردار بود، ولی با گذشت هر سال ، کیفیت آن کمتر و کمتر می شد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حمیدرضا کنشلو مدیرعامل شرکت امید تجارت میترا (مطسا) در گفت و گو با چاپ و نشر، در خصوص کیفیت نمایشگاه دیجیتال گفت : متاسفانه سال به سال صنعت چاپ دیجیتال بیشتر و بیشتر به سمت بی نظمی می رود ، بطوریکه این رویه بر روی برگزاری نمایشگاه هم تاثیر گزار بوده است. صنعت چاپ یکی از مهمترین و بزرگ ترین صنایع تولیدی کشور است، معمولا نمایشگاه های "چاپ و بسته بندی" و "چاپ و تبلیغات" جزء نمایشگاه های پرازدحام و شلوغ تلقی می شوند، اما در مقابل ، نمایشگاه چاپ دیجیتال ، با اینکه از در سال اول آن ازبازخورد بسیار خوبی برخوردار بود، ولی با گذشت هر سال ، کیفیت آن کمتر و کمتر می شد .
وی در ادامه به مشکلات نمایشگاه سال گذشته اشاره کرد و گفت : سال گذشته شرایط محیطی نمایشگاه در طول برگزاری آن، از نظر تهویه هوا و سیستم های خنک کننده بسیار نامناسب بوده ، بسیاری از غرفه ها از پنکه برای جریان هوا استفاده می کردند ضمن آنکه ورودی و خروجی نمایشگاه به هیچ عنوان تحت کنترل نبود.
وی در خصوص مکان جدید نمایشگاه توضیحاتی مطرح نمود: بوستان گفتگو جای مناسبی برای نمایشگاه  مثل چاپ دیجیتال نیست، در مکان جدید از دیوارهای پیش ساخته استفاده شده که نمی توان در این شرایط غرفه سازی خوبی داشت ضمن آنکه ، هزینه گزافی هم برای غرفه پرداخت می شود .
کنشلو با انتقاد از به روز نبودن تکنولوژی های عرضه شده در نمایشگاه سال قبل گفت: نمایشگاه پارسال مانند سال های قبل ، فاقد دستاورد و عرضه تکنولوژی جدیدی بود . این درحالی است که با توجه به پیشرفت سریع صنعت چاپ اروپا ، انتظار می رفت تکنولوژی های روز دنیا در نمایشگاه ارائه شود، ولی باز هم شاهد بودیم که کماکان با تاخیری سه سال تکنولوژی های جدید وارد ایران می شود...

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه