PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رشد کسب و کار صنعت چاپ در خاورمیانه

صاحب نظران معتقدند که بازار خاورمیانه و شمال افریقا یکی از مستعد ترین مکان ها برای سرمایه گذار و کسب وکار است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته  بندی ایران، نتایج نظرسنجی  یک شرکت از افزایش 57 درصدی فعالیت‌های چاپی در خاورمیانه و آفریقا خبر می دهد.
شرکت‌های حاضر در خاورمیانه و آفریقا نسبت به سه سال گذشته رشد چشمگیری داشته اند، همزمان نرخ تولید داده و آرشیو دیجیتال این  نیز افزایش یافته است. در عین حال درخاورمیانه‌ چندان از هزینه‌هایی که برای چاپ صرف می‌کنند مطلع نیستند.
این نظرسنجی از هزار مدیر و کاربر نهایی شرکت‌های مختلف حاضر در خاورمیانه، آفریقا، اروپای شرقی و مرکزی انجام شده است، 57 درصد شرکت ها فعالیت‌های چاپی بیشتری نسبت به سه سال پیش داشته اند و 59 درصد نیز بیش از سه سال قبل، اسناد خود را اسکن کرده‌اند.
بر این اساس، بیش از یک چهارم بطور تقریبی 27 درصد نیز گفته‌اند که قصد دارند در سه سال آینده، هزینه بیشتری برای تجهیزات و نرم‌افزارهای چاپ، کپی و اسکن انجام دهند.
 با این وجود 42 درصد پاسخ‌ دهندگان معتقدند هزینه‌های چاپی خود را مدیریت نمی‌کنند و یک نفر از هر 10 پاسخ‌دهنده نیز گفته‌ است که احتمالا این هزینه‌ها اصلا ثبت و پیگیری نمی شود.
در این میان مشکل عدم پیگیری و ثبت هزینه‌های چاپی، به خصوص در عربستان و امارات متحده عربی مشاهده می شود که به ترتیب تنها 25 و 9 درصد مدیران شرکت‌ها گفته‌اند که از هزینه‌های چاپی شرکت خود اطلاع دارند.
فناوری نقش محوری در شکل‌دهی به آینده کسب‌ و کارهای حاضر در بازارهای با رشد دارد. دیجیتالی کردن فعالیت‌ها موجب ایجاد منافع زیادی برای کسب و کارها شده است از سوی دیگر جریان فزاینده اطلاعاتی که شرکت‌ها باید آنها را ایمن نگه دارند و بطور بهینه‌ای فرآوری کنند را هم توسعه داده است.
در مدت زمان اندکی کسب و کار چاپ دچار دگرگونی عظیم خواهد شد و نمایشگاه ها پیش رو بی شک این پیام مهم را به مخاطبین و دست اندرکاران این صنعت مخابره می کنند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه