PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

واگذاری شهرک چاپ‌و‌نشر قم به بنکداران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از واگذاری شهرک چاپ‌و‌نشر (شهاب) به صنف بنکداران و عمده فروشان در ۲۵ هکتار از این شهرک خبرداد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، امیر طیبی‌نژاد از واگذاری (شهرک صنعتی شهاب) شهرک چاپ‌و‌نشر به صنف بنکداران و عمده‌فروشان خبر داد و اظهار داشت: با هدف اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های راهبردی و حمایت از بنگاه‌های خرد و متوسط تفاهم‌نامه‌ایی در راستای واگذاری بخشی از شهرک صنعتی شهاب بین شرکت و اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی قم امضاء شد.
وی تصریح کرد: پس از اعلام درخواست فعالان و عمده‌فروشان مواد غذایی قم برای استقرار در شهرک‌های صنعتی استان و همچنین رایزنی‌های فراوانی که با مسئولان اتحادیه مربوطه شد زمینه حضور متقاضیان در شهرک صنعتی شهاب فراهم شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم  با اعلام این که کار مطالعاتی و فراهم کردن زمینه‌های فنی، ساختاری و عمرانی این طرح از اواسط سال گذشته در دستور کار این شرکت قرار گرفت تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی براساس نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی آماده‌سازی می‌شوند و حضور واحدهای جدید نیازمند اصلاحاتی است که خوشبختانه در کم‌ترین زمان ممکن و با همکاری اتحادیه و مشاوران اقدامات لازم انجام شد.
وی زمین اختصاصی به این صنف را 25 هکتار عنوان کرد و گفت: معرفی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی و توزیعی استان، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط واحدهای تولیدی داخل و خارج استان با توزیع‌کنندگان عمده، خروج فعالان صنف از سطح شهر و فعالیت متمرکز و انسجام بخشی به آنها در نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین نقطه به مرکز استان، زمینه‌سازی فرصت‌های جدید شغلی و حمایت از تولید و توزیع کالای ایرانی از مهم‌ترین دستاوردهای این تفاهم‌نامه است.
طیبی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالان عمده این صنف در هسته مرکزی شهر قم فعال هستند که با توجه به مسائل ترافیکی و معضلات اجتماعی و محیط زیستی با مشکلاتی روبه‌رو هستند که با استقرار در شهرک صنعتی شهاب ضمن رفع مشکلات این صنف، این واحدها از مزیت‌های شهرک‌های صنعتی نیز بهره‌مند شوند.
شهرک شهاب تا پیش از این به عنوان شهرک چاپ‌و‌نشر شهرت داشت و بنا بود ناشران و چاپخانه‌داران استان در این شهرک مستقر شوند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه