PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

فروش شگفت انگیر کداک در دروپا

شرکت کداک اعلام کرد در جریان نمایشگاه دروپا  بیش از انتظار و میزان هدف‌گذاری شده فروش داشته است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،کمپانی صاحب نام کداک اعلام کرد که حضور در دروپا 2016، یک موفقیت کامل بوده و این شرکت در هفتمین روز از دروپا توانست به اهداف فروش خود دست یابد و در روز پایانی نمایشگاه، میزان فروش این شرکت به 181 درصد از سطح هدف‌گذاری شده آن رسید.

این شرکت پیشرو در چاپ دیجیتال مجموعه‌ای از جدیدترین دستاوردهای نوآورانه خود از جمله بیش از 20 محصول و فناوری جدید را در دروپا  رونمایی کرد که با استقبال گسترده هزاران بازدیدکننده مواجه شد.

جف کلارک مدیرعامل کداک در این خصوص گفت: ما با این هدف به دروپا آمدیم تا التزام بلند مدت خود به صنایع چاپ، نشر و بسته‌بندی را نشان دهیم و به وضوح توانستیم با ارایه فناوری‌های جدید، کداک را در صف اول صنعت چاپ جهان جای دهیم. اینکه در هفتمین روز از دروپا به سطح هدف‌گذاری شده فروش خود رسیدیم نشان دهنده قدرت محصولات ما و جایگاه کداک در صنعت چاپ است.

کداک همچنین در جریان دروپا توانایی‌های خود در فناوری‌های آینده مثل چاپ سه بعدی را نیز به نمایش گذاشت. در این حوزه، کداک نشان داد که فناوری این شرکت چگونه به شرکت Carbon 3D شریک این شرکت کمک کرده تا بتواند به سرعت مدل‌های سه بعدی را به اشیای فیزیکی تبدیل کند.

 از سوی دیگر، کداک فناوری جدید ضد میکروب خود را نیز که با همکاری شرکت پولو منجر به تولید پیراهن‌های ضد میکروب شده است را نیز به نمایش گذاشت و کارکنان غرفه کداک در طول مدت برگزاری نمایشگاه دروپا این پیراهن‌ها را به تن داشتند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه