PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استقبال صنعت چاپ جهان از LED UV

دروپای امسال شاهد حضور تکنولوژی LED UV بود که مورد استقبال صنعت چاپ جهان نیز قرار گرفت.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، یک شرکت تولید کننده لامپ های LED UV خبر داد که بیش از 60 قرار داد در طول زمان برگزاری نمایشگاه دروپا 2016 بسته است.

شرکت (AMS) به سایت نمایشگاه گفته  با 17 کشور بیش از 60 قرارداد فروش امضا کرده است. این شرکت که از جمله پیشتازان بازار در حوزه سامانه‌های LED UV است، محصولاتش گستره وسیعی از کاربرد LED UV‌ را همچون چاپ افست، بسته‌بندی انعطاف‌پذیر، لیبل و چاپ دیجیتال پوشش می‌دهند.

استیو متکالف مدیرعامل(AMS)در این خصوص گفت:نتایج دروپای امسال برای ما حداکثری و بدور از پیش بینی بود. چهار سال در ابتدای راهی بودیم که نشان‌دهنده قدرت فناوری LED UV در ایجاد تحول در رسانه‌های چاپی بود، اما امروز، LED UV با قدرت تمام در سراسر دنیا و در انواع تجهزات مختلف چاپی نقش‌آفرینی می‌کند.

کارستن بارلبو مدیر ارشد (AMS) نیز در خصوص نوآوری‌های این شرکت در دروپا گفت: با فناوری جدید ما با نام MultiWave LED که در دروپا معرفی شد، اکنون به سرعت به پایان دوران لامپ‌های معمولی UV‌نزدیک می‌شویم.

 اکنون بازار از گستره وسیع مواد قابل استفاده و درخشندگی رنگی که تنها با یک لامپ LED قابل دستیابی است، شگفت‌زده می‌شود.

تکنولوژی LED UV هرچند در دروپای امسال مورد توجه صنعت چاپ ققرار گرفت اما در ایران هنوز راه زیادی برای طی مسیر در پیش دارد، مسیری که شاید منحصر به صنعت سنتی چاپ در ایران است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه