PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

فروش چشمگیر جوهر افشانهای جدید زیراکس

پر آوازه ترین نام دنیای دیجیتال یعنی شرکت زیراکس از فروش بالای تجهیزات چاپ جوهرافشان خود در دروپا 2016 ابراز خرسندی و رضایت کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، زیراکس که با شعار - آسان و اقتصادی کردن استفاده از چاپ جوهرافشان- در دروپا شرکت کرده بود،بطور رسمی اعلام کرد که فروش تجهیزات جوهرافشان این شرکت در جریان برگزاری این دوره از نمایشگاه به رکورد جدیدی دست یافته است.
بر اساس این گزارش دستگاه چاپ جوهرافشان زیراکس تریور 2400 و Xerox Brenva HD از جمله پرفروش‌ترین تجهیزات زیراکس بوده‌اند که برای اولین بار در نمایشگاه دروپا امسال رونمایی و عرضه شدند.
بنابر اعلام زیراکس فروش دستگاه تریور 2400 زیراکس که به مشتریان اجازه می‌دهد بازار کار خود را به چاپ کاتالوگ، مجله و کتاب‌های رنگی گسترش دهند، بیش از انتظارات و برآورد این شرکت بود.
رابرت استبلر معاون این شرکت در این رابطه گفت: هدف ما ایجاد تحول در چاپ جوهرافشان بود که نتیجه تلاش‌هایمان را نیز در واکنش‌های اولیه مشتریان نسبت به نمایش برنوا و تریور 2400 در دروپا دیدیم، انتظار داریم که علاوه بر شرکت‌هایی که در دروپا دستگاه‌های جدید ما را خریداری کردند، شرکت‌های چاپی بیشتری به دنبال این سری از ماشین آلات جدید زیراکس بیایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه