PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تدارک اولین حضور لیبل کاران ایران درلیبل اکسپو شیکاگو

نقشه راه صحیح و هوشمندانه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران رنسانسی در صنعت چاپ لیبل جمه ایران در چند سال گذشته برپا کرده است و رونق و توجه به این بخش استراتژیک از این صنعت را رقم زده.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، تا همین چند سال پیش کمتر کسی از صنعت چاپ ایران به بازدید نمایشگاه های لیبل معتبر جهان می رفت، اما امروز و به همت یک تشکل هوشمند علاوه بر حضور صنعتگران ایران در مهمترین رویدادهای خبر اولین حضور لیبل کاران ایرانی در مهمترین نمایشگاه لیبل قاره امریکا شنیده می شود.

به گفته روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران تا کنون بیش از 30 شرکت دست اندرکار صنعت چاپ لیبل برای حضور در نمایشگاه لیبل اکسپو شیکاگو 2016اعلام آمادگی کرده اند و بزودی تدارک این حضور مهم، استراتزیک و تاثیرگذار مهیا خواهد شد.

در دروپا 2016 خبر استقبال کشورهای امریکای جنوبی از محصولات تنها تولید کننده ایرانی حاضر در دروپا ( آذرهولوگرام) تقاضای این حضور را بیشتر و پر رنگ تر کرده است.

اخبار و رویدادهای بیشتر در این رابطه را از دو مسیر خبری نشریه صنعت سوم@sanatesevom و آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران @papna دنبال کنید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه