PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تغییر نگاه بزرگ صنعت چاپ جهان از UV به UVLED

یکی از مزایای حضور در نمایشگاه های معتبر و تخصصی دنیا شناخت مسیر حرکت صنعت در آینده است که دروپا را می توان یکی از سرآمدها این موضوع دانست.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، دروپا 2016 ریدادهای بسیار مهمی در برداشت که تغییر مسیر چاپ از مرکبها و اداوات مربوط به UV به نسل جدید یعنی UVLED یکی از آنها است.
نصب و راه اندازی ماشین آلاتی که به تکنولوژی UVLED مجهزاند و از این دست از مرکبها بهره می جویند در شرکتهای پیشرو و صاحب نامی مانند هایدلبرگ، رولند بصورت ویژه نمایان بود.
هایدلبرگ در حالی که مانند هر دوره دروپا سالن شماره یم نمایشگاه را بطور کامل به خود اختصاص می دهد این بار در سالن 2 نمایشگاه مکانی با طراحی کاملا متفاوت برای معرفی نسل جدید ماشین UVLED خود تدارک دیده بود.
هرچند مزایای بسیاری برای UVLED از سوی شرکت ها معرفی می شود، اما در ایران مسیر رشد این تکنولوژی به دلایل بسیار کند خواهد بود.
اما این پیام بزرگ دروپا 2016در این بخش بود که مسیر چهارسال آینده صنعت چاپ از گذر UVLED عبور خواهد کرد، پیامی که در خود هزاران نکات چون توجه به محیط زیست، چاپ سبز، کاهش هزینه تولید، کاهش مصرف انرژی، افزایش کیفیت تولید و ... در بر دارد.
وشاید عدم انطباق با این روند جهانی ماشین آلات و تجهیزات UV را برای همیشه روی دست چاپخانه دار باقی بگذارد ...

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه