PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ایراندار واحد نمونه صنعتی شناخته شد

چندی است که یک واحد تولید کننده کاغذ و فیلمهای پست چسبدار با نام ایراندار با پشتوانه علمی پژوهشی وارد بازار صنعت چاپ بخصوص بخش لیبل شده است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، روند علم محور این شرکت در طول سال گذشته توانست نام ایراندار را بین 500 شرکت برتر کشور جای دهد و تیرماه امسال نیز در روز صنعت خبر از انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه صنعتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیده است.

سیاست گذاری صحیح بهمراه توجه و اهمیت مدیران این شرکت به محصولات خود خبر از نگاه مشتری محور و پژوهشی ایراندار دارد، بی شک یکی از مهمترین ارکان توسعه صنعت چاپ داشتن مواد اولیه مناسب است و اکنون حضور شرکتهای علمی و پژوهش محور در این عرصه نشانگر روزهای خوب صنعت چاپ در آینده ای نزدیک است.

در مراسمی لوح تقدیر واحد نمونه صنعتی با حضور استاندار قزوین و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مهندس مرتضی جعفری مدیرعامل ایراندار اهدا شد.

بی شک این روند انتظارها را از قوی ترین واحد تولید کننده کاغذ و فیلم پشت چسب دار کشور افزایش خواهد داشت و توسعه علم محور برای نیاز بازار لیبل ایران از ایراندار بیش از پیش خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه