PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

لیبل محصولات هویت برند را منعکس می کند

لیبل و برچسب گذاری هویت برند شما را منعکس می کند و بر روی بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد.

آژانس خبری چاپ و بسته بند یایران، برچسب گذاری بر روی محصولات بخش ضروری برای برندینگ شما محسوب می شود و یک عنصر بسیار مهم در فرایند فروش است. 

زمانی که در حال طراحی لیبل و یا هولوگرام برای محصولات خود هستید، باید راهنمای برندینگ خود را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که طراحیتان با برند و هویت آن سازگار است.

هر محصولی که دارای لیبل با کیفیت و خوبی باشد می تواند در فرایند فروش نیز به خوبی ظاهر شود. آیا مشتریان شما از طریق برچسب محصولات می توانند برندتان را شناسایی کنند؟ ایا برچسب گذاری قیمت محصولات را آشکار می کند؟

کاربرد موفقیت آمیز از بسته بندی و برندینگ محصولات:

یک نمونه  عالی از برندینگ و بسته بندی موفق، محصولات سوپرمارکتی است که به دو  محدوده با ارزش و مجلل تقسیم می شود. مشتریان می توانند در مورد کیفیت محصولاتی که به فروش می رسد قضاوت کنند. به عنوان مثال سس گوجه فرنگی را در نظر بگیرید. ارزش برندینگ آنها ساده است.  برخی از شرکت های سازنده سس گوجه فرنگی ممکن است از لوگوی خود استفاده کنند تا ارزش عناصر موجود را تقویت نمایند. فونت به کار رفته ساده است و پیام خاصی را به مشتری منتقل نمی کند.  قیمت نیز بر روی برچسب محصولات نشان داده می شود.

مسئله دیگری که به هنگام طراحی برچسب باید مد نظر قرار گیرد، رقبای موجود در حوزه کاری است. باید بدانید رقبای شما چه کسانی هستند، سهم بیشتری از بازار دارند یا خیر؟ درک صحیح رقبا یک بخش کلیدی برای ایجاد استراتژی عالی در مورد برندینگ است. شما می توانید یک لیبل یا هولوگرام متمایز ایجاد کنید تا توجه افراد را به خود جذب کنید. همچنین می توانید  کیفیت عناصر موجود در محصولات خود را برجسته تر کنید.

قابلیت ها و مزایا - چگونه محصولات خود را به فروش برسانیم؟

زمانی که می خواهید ارزش محصول خود را برجسته تر کنید برخی از افراد این موضوع را به معنای قیمت کمتر محصول می دانند. با این حال باید بدانید که برجسته تر کردن ارزش محصول، تعریف قابلیت های محصول و فروش مزایایی است که محصول در اختیار مشتری قرار می دهد. تعریف قابلیت ها و ویژگی های محصول کل ماجرا نیست. اگر محصول شما قیمت بالایی داشته باشد باید ارزش محصول مشخص گردد تا مشتری را برای خرید قانع کند. به همین خاطر باید مزایای محصول خود را بر روی لیبل محصولات مشخص کنید.

لیبل و هولوگرام محصول را ارزیابی کنید و در صورت نیاز تغییرات لازم را روی آن انجام دهید:

اینکه محصول خود را به صورت آنلاین یا آفلاین به فروش می رسانید زیاد مهم نیست.  برندینگ محصولات تاثیر بسیار زیادی بر روی فرایند فروش دارد. اگر فروش آنلاین دارید می توانید از سایت خود برای اضافه کردن توضیحات بیشتر برای فروش محصول استفاده کنید، اما باید تصویری از محصول را داشته باشید. در فروش آفلاین و فروشگاهی؛ برچسب گذاری باید نشان دهنده ویژگی های اصلی محصولات شما باشد.

 اگر محصولات شما در قفسه های مختلف قرار دارد و فروشنده ای برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان ندارید، لیبل می تواند یک منبع اطلاعاتی مفید برای پاسخ دادن به این سوالات باشد. برچسب گذاری فعلی خود را بررسی کنید.

 سوالات زیر را مد نظر داشته باشید:

ایا برچسب گذاری نشان دهنده برند شما هست؟

 ایا برچسب محصولات توجه مشتری را به خود جلب می کند؟

ایا قابلیت ها و مزایای اصلی آن را برجسته تر می کند؟

 ایا می تواند سوالات احتمالی مشتریان را پاسخ دهد؟

ایا قیمت محصول را نشان می دهد؟

پاسخ دادن به این سوالات کلیدی به شما کمک می کند نیازهای موجود را در برچسب گذاری پوشش دهید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه