PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ائتلاف حداکثری برای نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

جلسات ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران به دومین جلسه رسید و حضور مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فلهنگ، اتحادیه ها و انجمن ها فعال در این جلسات خبر از ائتلاف همه جانبه برای این برند ملی دارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مطمئنا روند روبه رشد اقتصادی و از سرگیری فعالیت های بانکی ایران و جهان آینده ای مناسب را برای بازارهای ایران رقم زده است در این آینده روشن نمایشگاه ها نقش بزرگ و استراتژیکی ایفا می کنند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران باز سازگار اتحاد و همفکری آغاز شده و روند مثبت و روشن اقتصادی نگاه صاحبان صنعت چاپ و بسته بندی را به این نمایشگاه دوچندان کرده است.

 شاهد این مدعا را می توان پیش ثبت نام گسترده و استقبال بی نظیر از این دوره بر شمرد؛ از یک سو حضور و همفکری تشکلهای صنعت چاپ و بسته بندی در کنار حضور و همکاری متولی دولتی صنعت چاپ بعلاوه نگاه سرمایه گذاران خارجی به صنایع ایران بهمراه سرمایه گذاری های جدید باعث شده روند روبه رشد صنعت چاپ بصورت مدرن تر و به روزتر شکل گیرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات و ابسته تهران از همین ابتدای کار قدرتمندتر از همیشه آغاز شده و ادامه دارد تا 5 تا 8 دی ماه بزرگترین نمایشگاه ایران و منطقه را در این بخش رقم بزند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه