PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی ویترینی در برابر خاورمیانه و آفریقا

چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران در حالی به نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی می رود که عرصه سیاسی و اقتصادی کشور دچار تغییرات مثبت و بزرگی شده تا فضایی مناسب برای صادرات این بخش مهیا گردد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این رسانه خبری بعنوان تنها رسانه برخط فارسی زبان دنیا است که سه دوره گذشته این نمایشگاه را پوشش خبری داده و سعی داریم در چهارمین دوره ابعاد جدید از اطلاع رسانی را همگام با پایون صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

با وجود بحران در کشور سوریه و افول همه صنایع و بالطبع صنعت چاپ، بازار چاپ آفریقا که تمرکز بری صنعت چاپ این کشور داشت مکان مناسبی برای صنعتگران چاپ و بسته بندی خاورمیانه شده است و به نوعی باید اذعان داشت که نمایشگاه چاپ و بسته‌بندیدبی ویترینی بزرگ در برابر خاورمیانه و آفریقا است.

در دوره گذشته این نمایشگاه که در سال 2015 برگزار شد بیش از 12 هزار بازدید کننده تخصصی از 110 کشور جهان از 360 غرفه بازدید کردند که بیش از 45 درصد از بازدید کنندگان غیر بومی بودند.

یکی از غرفه های قابل توجه این نمایشگاه canon است. كانن همواره به این نمایشگاه به عنوان یک موقعیت خوب در منطقه خاورمیانه نگاه کرده است. در دو دوره پیش از موقعیتی كه در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دوبی در اختیارش گذاشته شده بود استفاده كرده و به طور رسمی ادغام کانن و اوسه (Oce) را - كه هم‌اكنون بخشی از كانن است - اعلام كرد.

این امر موجب شد كه برای نخستین بار، این دو شركت به صورت مشترک تعدادی از تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار دهند. در كنفرانس مطبوعاتی مشترك نائومی یامادا، قائم مقام مدیرعامل بخش خاورمیانه شركت كانن در جهت برنامه رشد و توسعه خود گام برخواهد داشت. او ‌گفت: استراتژی كانن برای پنج سال آینده این است كه بازار خود را در سرتاسر جهان توسعه بخشد. در خاورمیانه، تمركز كانن بر روی ارایه هر چه بیشتر خدمات ارزشمند به مشتریان خواهد بود. كانن در پی آن است كه به بزرگترین كمپانی در عرصه چاپ دیجیتال تبدیل شود. او سپس اقدام به توضیح دادن برنامه‌های كانن در نمایشگاه دبی كرد.

ویل اشنایدر، مدیرعامل شركت اوسه نیز گفت: در زمینه تجارت جهانی، مشاركت بخش جدایی‌ناپذیری از اقتصاد است كه برای شركت‌هایی كه می‌خواهند موقعیت خود را استحكام بخشیده و حضور موفقی در سرتاسر جهان داشته باشند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما به واسطه شراكت با كانن می‌توانیم دانش خود را در این صنعت افزایش داده و به همراه كانن در مسیر رشد قرار بگیریم. وی ادامه داد كه با حمایت كانن، اوسه می‌تواند در بازار خاورمیانه پیشرفت كند، با این حال كانن در حال حاضر برنامه‌ای برای فروش تولیدات اوسه از طریق كانال‌های فروشش در خاورمیانه ندارد.

در این دوره از نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی کانن در غرفه G10مرکز تجارت جهانی در همسایگی کونیکا مینولتا و کداک و ریکو قرار دارد. در بخش های بعد سایر غرفه گذاران این نمایشگاه و روند فعالیتی بررسی و اطلاع رسانی خواهد.

چهارمین پایوین ملی صنعت چاپ و بسته بندی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی از 6 تا 9 فروردین در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه