PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هدف گذاری برگزار کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی

نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی امسال از 6 تا 9 فروردین ماه 1396در مرکز تجارت جهانی این شهر برگزار خواهد شد؛ این نمایشگاه در چهار دوره اخیر توسط شرکت بین المللی تارسوس برگزار شده است که با پیشرفت قابل توجه ای نیز همراه بوده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیران و سیاست گذاران این نمایشگاه معتقدند بازار چاپ خاورمیانه بسیار پویا است و ارزش سرمایه گذاری زیادی دارد.
این نمایشگاه تا حد بسیار زیادی موفق شده احتیاجات ویژه این صنعت را پوشش دهد. مدیران تارسوس به دنبال روندهای کاری کلیدی هستند که در بازارهای محلی و جهانی صورت می گیرد، و سعی می کنند آنها را در نمایشگاه و بین غرفه گذاران منعکس کنند، در حالی که چاپ تجاری هم چنان از روند خوبی برخوردار است، اما حوزه ای که در سراسر جهان بیشترین روند رشد را داشته است؛ بخش چاپ لیبل و بسته بندی است.
در حال حاضر تمایل بیش تر به سمت دیجیتالی شدن و مشاغل چاپی کوتاه مدت است، و معتقدند که بازدیدکنندگان این نمایشگاه این مساله را از طریق راه حل هایی که به نمایش در می آیند و هم چنین شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، مشاهده می کنند.
نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2017 از 6 تا 9 فروردین ماه 1396 با حضور پاویون ملی صنعت چاپ ایران در شهر دبی برگزرا خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه