PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اعلام برگزیدگان مرحله اول مسابقات دانشجویی مدیریت عملیات چاپ

مسابقات «سامانه شبیه سازی مدیریت عملیات چاپخانه» با شرکت دانشگاه‌های گوناگون کشور برگزار و برگزیدگان این رقابت مشخص شدند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این رقابت 50 شرکت‌کننده در قالب 21 تیم مشارکت داشتند. شرکت‌کنندگان از دانشگاه‌های مختلف از جمله تهران، امیرکبیر، اصفهان، آزاد، پیام نور، گل‌بهار، فردوسی و ... بودند.

بر اساس این گزارش، نرم افزارهای شبیه‌ساز مدیریت عملیات در دانشگاه‌های معتبر جهان کاربردهای آموزشی فراوانی دارد و این اولین نمونه از نرم افزارهای این چنینی تولید شده در ایران است.

این سامانه توسط اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زیر نظر اساتید دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه فردوسی مشهد و با مشاوره برخی از اساتید ایرانی دانشگاه‌های خارجی طراحی شده است. این نرم افزار شبیه ساز فضایی را ایجاد می‌کند تا کاربران در یک بازه زمانی معین به هدایت چاپخانه بپردازند و با شرایط مدیریت در چاپخانه‌ها آشنا شوند. همچنین چندین کاربر می‌توانند بطور همزمان به این سامانه متصل شده در مدیریت فضای چاپخانه با یکدیگر رقابت کنند.

هدف از طراحی و پیاده‌سازی این سامانه تولید ابزاری است که از طریق آن بتوان مدیریت عملیات در یک چاپخانه را به صورت کاربردی به دست اندرکاران این صنعت و دانش‌پژوهان آموزش داد.

ده تیم برتر مرحله اول مسابقه دانشجویی مدیریت عملیات عبارتند از:

 
 
Inline image
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه