PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

850 شرکت داخلی برای حضور در نمایشگاه چاپ ثبت‌نام کردند

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌اللملی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران امسال با رشد بالای 20 درصدی در ثبت نام همراه بوده و تاکنون حدود 850 شرکت داخلی برای حضور در این نمایشگاه پیش ثبت‌نام و اولویت‌بندی شده‌اند.
850 شرکت داخلی برای حضور در نمایشگاه چاپ ثبت‌نام کردند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از خبرگزاری کتاب ایران ، جانمایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌اللملی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران از ابتدای مهر ماه آغاز شده و اکنون فقط پنج درصد فضای نمایشگاه برای جانمایی باقیمانده است.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در این زمین به ایبنا، گفت: در این دوره از نمایشگاه استقبال بسیار گسترده‌ای از سوی دست‌اندرکاران و فعلان صنعت چاپ و بسته‌بندی صورت گرفته است و با توجه به آمار می‌توان گفت این روند در چند سال اخیر بی‌سابقه است.

ابوالفضل ایمنی افزود: پیش ثبت‌نام نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی از ابتدای تیر ماه امسال آغاز شد و تا آبان ماه نیز ادامه داشت، تنها در روز اول پیش‌ثبت‌نام یعنی تیرماه بیش از یک صد و پنجاه فرم پیش ثبت نام تکمیل و به دفتر ستاد ارسال شد که خبر از استقبال بسیار خوب فعالان این صنعت داشت.

وی با اشاره به کمبود فضا برای برای تعداد شرکت‌کنندگان گفت: در چند سال اخیر اولویت پیش ثبت‌نام علاوه بر گروه کالایی برای جانمایی‌ها رعایت می‌شود، به همین دلیل با توجه به استقبال صورت گرفته متاسفانه فضای نمایشگاهی مناسب برای اسکان تمام پیش ثبت‌نام کنندگان وجود ندارد.

ایمنی با بیان اینکه در این دوره 13 سالن بخش غربی در اختیار برگزارکنندگان قرار داده می شود، یادآور شد: در پاویون اروپا که امسال در سالن 38 نمایشگاه تهران قرار دارد، چاپخانه‌دارانی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، اتریش و فرانسه به تعامل و رایزنی با چاپخانه‌داران ایرانی می‌پردازند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران 22 تا 25 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه