PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

عامل موفقیت نمایشگاه چاپ؛ حضور پررنگ واحدهای صنعتی است

محمد کلاری، رئیس اسبق اتحادیه چاپخانه داران تهران در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی گفت: نمایشگاه در تجربه بیست و چهارم خود بسیار خوب و موفق عمل کرده است زیرا هم سالن ها گسترش پیدا کرده اند و هم تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی که وابسته به صنعت چاپ هستند در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایرانبه نقل از ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران، محمد کلاری، از پیشکسوتان صنعت چاپ با بیان اینکه نمایشگاه چاپ و بسته بندی امسال بسیار پربار است، عنوان کرد: در سال های گذشته، تعداد سالن های نمایشگاه کم بود اما امسال تعداد متقاضیان بیشتر است و شرکت کنندگان نیز افزایش یافته است، همچنین واحدها و شرکت هایی که در نمایشگاه حضور دارند از برندهای معتبر و معروف این حوزه هستند.

وی افزود: ماشین آلات و دستگاه های که در نمایشگاه ارائه شده اند خوب و مناسب است و می تواند نیاز متقاضیان را در حوزه های مختلف تامین کند، سیستم های چاپ هر سال تحولات جدید پیدا می کنند و این نمایشگاه می تواند نیاز دست اندرکاران این حوزه را پاسخ بگوید.

همچنین علی نیکوسخن، دیگر پیشکسوت حوزه چاپ و رئیس اسبق اتحادیه چاپخانه داران تهران نیز در بازدید از نمایشگاه چاپ و بسته بندی گفت: نمایشگاه امسال از تنوع زیادی در بخش مراجعه کنندگان و شرکت کنندگان برخوردار است، همچنین فرم ظاهر نمایشگاه تغییرات زیادی کرده است که به اقبال عمومی دست اندرکاران این حوزه منجر شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه نسبت به سال های گذشته بهتر و پیشرفته تر است اما دولت باید درباره قیمت غرفه ها از این نمایشگاه حمایت کند تا کارآفرینان، مبتکران و نوآوران این حوزه که به دنبال خدمت به صنعت چاپ هستند بتوانند در نمایشگاه حضور پررنگ تر داشته باشند.

نیکوسخن با بیان اینکه حمایت دولت در کاهش اجاره بهای غرفه می تواند به بارور شدن فعالیت های تخصصی در این حوزه کمک کند، یادآور شد: صنعتگران در دنیای امروز به دنبال حضور در فضای نمایشگاهی هستند تا توانمندی های خود را به فعالان این حوزه معرفی کنند اما برخی از آنها به دلیل مشکلات مالی نمی توانند حضور داشته باشند که امیدواریم در دوره های آتی این مشکل برطرف شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران تا روز شنبه 25 آذر ماه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه