PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تاسیس یک فراکسیون تخصصی و حرفه‌ای برای صنعت چاپ

ایجاد فراکسیون یک دغدغه در حوزه چاپ ونشر است این موضوع با هدف رفع مشکلات و رفع موانع موجود در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، نائب رئیس کمیسیون امور شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حرکت رو به رشد توسعه نیازمند گسترش در همه ابعاد دارد به همین منظور توجه به حوزه صادرات نیز از جمله مهمترین راهبرد هایی است که نیازمند توجه بوده، به همین منظور زیر ساخت ها و حمایت از سوی یک فراکسیون در این زمینه راهگشا مشکلات این بخش خواهد بود و برای رسیدن به این هدف حمایت‌های همه جانبه‌ای را طلب می کند.

امیر خجسته ابرازکرد: هر صنعتی در کشور ما می تواند یک فراکسیون تخصصی داشته باشد اما شکل گیری فراکسیون در صورتی امکان پذیر است که فعالان این حوزه نسبت به تشکیل فراکسیون تمایل داشته باشند و خوشحالم که فعالان صنعت چاپ درخواست تشکیل فراکسیون چاپ را ارائه کردند و تلاش‌ها بالاخره به نتیجه رسید.

وی اظهار کرد: کارهای مقدماتی فراکسیون انجام شده و در حال بررسی برای برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی با فعالان این صنعت هستیم تا کارها و مشکلاتی که دست‌اندرکاران این حوزه در صنعت چاپ با آن روبرو هستند برطرف شود.

خجسته یادآور شد:‌ امیدوارم بتوانیم در سایه تشکیل فراکسیون چاپ حمایت‌هایی برای پیگیری برخی مشکلات صادراتی، وارداتی و اقدامات و فعالیت‌های دست‌اندرکاران صنعت چاپ انجام دهیم.

به گفته نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، ایجاد تسهیلات بانکی برای نوسازی دستگاه‌های چاپ و به‌روز کردن دستگا‌ه‌های این حوزه از ضروریات این صنعت به شمار می‌آید که امیدواریم بتوانیم در سایه تشکیل فراکسیون چاپ آن‌ها را پیگیری کنیم.

با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که انجام شده،‌ پیش‌بینی می‌شود فراکسیون چاپ به شکل رسمی فعالیت‌های خود را آغاز کند، فراکسیونی که در طول سال‌های مختلف مطرح شده بود اما به صورت جدی پیگیری نمی‌شد. حال باید دید امروز با نگاه مثبتی به این صنعت وجود دارد، آیا می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد حل مشکلات و دغدغه‌های فعالان این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم یا پیگیری این مشکلات باز هم در پیچ و خم‌های بهارستان باقی می‌ماند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه