PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حاشیه بزرگ تعاونی برای اتحادیه چاپخانه داران تهران/حکم تخلیه اتحادیه در راه است؟

احمدرضا اعتماد مظاهری مدیر تعاونی چاپخانه داران تهران با مراجعه به قوه قضائیه برای ایرج استاد علینقی رییس اتحادیه چاپخانه داران تهران اظهارنامه رسمی ارسال کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در اظهارنامه ارسالی به اتحادیه چاپخانه داران تهران آمده است:

" پیرو مشکلات پیش آمده برای ساختمان شرکت تعاونی در مورد تخلف استفاده از طبقه پنجم مسکونی ساختمان که بیش از یکسال از آن اتحادیه محترم در خواست پیگیری کسب مجوز شد، چون تا کنون اقدامی به عمل نیامده و کمیسیون ماده 100 در حال پیگیری جدی مسله است، بدین وسیله به اطلاع می رساند طبقه پنجم که مورد استفاده اتحادیه است بایستی در اسرع وقت تخلیه تا تعاونی متحمل جریمه های سنگین نشوند. بدیهی است در صورت عدم تخلیه فوری مسئولیت جرایم و تبعات آن به عهده آن اتحادیه بوده و هیات مدیره تعاونی با توجه به طرح مسله به کرات به مدت طولانی مسئولیتی به عهده نخواهد دشات.

ضمنا با توجه به قرارداد اجاره اتحادیه و تعاونی از مورخ اول فروردین 1391 و محاسبات بدهی اتحادیه مربوطبه پرداخت اجاره بها طبقه صورتهای موجود با احتساب اجاره توافق شده به مبلغ ماهیانه نه صد هزارتومان، مبلغ شصت و چهار میلیون هشتصد تومان مر بوطه به سالهای 91 الی 97 باید توسط اتحادیه در اسرع وقت پرداخت گردد، بدیهی اسیت اجاره بهای سالهای قبل محاسبه و به اطلاع اتحادیه چاپخانه داران تهران خواهد رسید."

صدای حواشی با حضور ایرج استاد علینقی مدتی بود که از اتحادیه چاپخانه داران تهران شنیده نمی شد ، اما اکنون با مراجعه و پیگیری قضایی اعتماد مظاهری باید منتظر دور جدید حواشی بود.

پیش تر نیز بحث هزینه های هنگفت تعاونی چاپخانه داران در یک نشست اعضا مطرح شده بود، هزینه هایی که بر طبق آخرین صورتهای مالی بیش از 140میلیون تومان در سال برای تعاونی ثبت شده و اکنون خبر حضور کمیسیون ماده 100 شاید زنگ خطری رساتر برای برای سرمایه و سهام سهامداران بصدا در آورده باشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه