PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ادامه بلاتکلیفی دانشکده چاپ!

مرکز علمی ـ کاربردی شماره 5 تهران (دانشکده چاپ) که اواسط بهمن ماه خبر تعطیلی آن منتشر شد، همچنان بلاتکلیف و در آستانه انحلال است. این درحالی است که متاسفانه دانشجویان طی تماس های فراوان با آژانس خبری چاپ و بسته بندی از بلاتکلیفی و ضعف واحد دیگر آموزشی خبر می دهند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، پیشتر صادق ولی‌زاده؛ مدیر آموزش دانشکده چاپ در گفت‌وگو با ایبنا، با اعلام این مطلب عنوان کرد: اکنون 300 دانشجوی این دانشکده به مرکز علمی و کاربردی واحد 30 واقع در خیابان وصال منتقل شده‌اند و حدود 70 نفر از استادان و پرسنل دانشکده چاپ بیکار شده‌اند و هیچ فعالیت آموزشی در هیچ مرکز آموزشی ندارند.
در همین راستا و این نقل و انتقال گزارش های فراوانی از ثبت نام ترم جدید درآخرین روزهای سال گذشته (اسفند ماه) به آژانس ارسال شد؛ ثبت نام ترم جدید که باید از اواخر دی و ابتدای بهمن ماه آغاز می شد با نزدیک به دوماه تاخیر و ضعف هایی فراوان مواجه بوده است.

دانشگاه واحد 5 علمی کاربردی یکی از مهمترین مراکز علمی صنعت چاپ کشور بود که نقش بسیار مهمی در تربیت نیروها بصورت آکادمیک ایفا می کرد و متاسفانه با سوء مدیریت اکنون فعال نیست.

دکتر آشنا مدیر با سابقه و با درایت مرکز فرهنگ و هنر وزارت ارشاد قول همکاری برای تقویت مراکز آموزشی تخصصصی این حوزه را داده است و امید است با حمایت این مدیران خردمند صنعت استراتژیک چاپ دوباره در بخش آموزش احیا گردد.

همچنین آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران در روزهای آتی گزارش کاملی از ضعف ها و کاستی های مرکز 30 علمی و کاربردی منتشر خواهد کرد، مرکزی که در اولین استارت کاری پر تعداد دانشجویی خود روزهای فراوانی تنها صرف ثبت نام اولیه نمود!

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه