PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ژاپن بازاری پیشرفته و قابل اعتنا در صنعت چاپ

شهرام صبوری مدیر یکی از قالبسازی های فعال کشور است که در نمایشگاه های مهم صنعت چاپ حضور دارد و همچنین از اعضای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران است.

 

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از سایت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، صبوری با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه های بین المللی گفت: روند پیشرفت تکنولوژی یکی از نکات مهمی است که می توان در عرصه این حضور بی شک تاثیر بسزایی در روند سرمایه گذاری بیشرو دارد.

مدیر قالبسازی سعدی در ارتباط با نمایشگاه چاپ ژاپن و اولین هیات تجاری صنعت چاپ ایران گفت: در بحث قالبسازی و ملزومات این بخش ژاپن یکی از کشورهای صاحب نام است؛ در همین جا از اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برای این دیدگاه باید تشکر کرد.

صبوری افزود: هرنمایشگاه تجربه ای بزرگ و قابل اتکاست که در مرور زمان کمک شایانی به تصمیم گیری صحیح مدیران می کند. اصولا صنعت چاپ یک صنعت Hi tec است و نیاز به اطلاعات به روز دارد؛ ما در مجموعه قالبسازی سعدی همواره با تکیه بر تجربیات بین المللی دست به توسعه و تجهیز زده ایم و از این روند نتایج قابل قبولی حاصل شده است.

وی ادامه دارد: در یک جمع بندی باید گفت حضور در نمایشگاه IGAS ژاپن علاوه بر کسب دانش و شناخت مناسبی از بازار و روند توسعه آن به همراه داشت هر چند که نوسان نرخ ارز مانع بزرگی در این مسیر بود.

صبوری در پایان اظهار امیدواری کرد که با ثبات نرخ ارز گامهای در همکاری با شرکت ها و تولید کنندگان ژاپنی برداشته شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه