PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

هنوز اطلاع رسانی جشنواره چاپ استارت نخورده!

در دوره های گذشته جشنواره صنعت چاپ مسابقات ورزشی برگزار می شد که بسیار مورد استقبال اهالی صنعت قرار گرفته بود؛ در جشنواره بی برنامه هجدهم هنور خبری از این مسابقات و اجرای آن نیست. در همین راستا گفتگویی کردیم با مسول برگزاری دوره های گذشته این مسابقات.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حمید غفاری مسول برگزاری دوره های گذشته مسابقات ورزشی جشنواره صنعت چاپ در این رابطه گفت: این مسابقات هشت دوره برگزاری شد که از سطح آماتور کاملا ارتقا یافته بود و بسیار مورد توجه اهالی نیز قرار گرفته بود.
امسال نیز پس از واگذاری جشنواره به اتحادیه ها برای برگزاری و ارایه برنامه مراجعه کردم ولی هنور خبری دقیق در رابطه با این مراسم اعلام نشده است. مسابقات ورزشی را می توان مهم ترین بخش این جشنواره نام برد که همه اهالی از آن بهره می برند و شور هیجانی خاص ایجاد می کرد.
غفاری افزود: به هر وزارتخانه یا ارگان که نگاه کنید، سالن مخصوص ورزش برای کارگران و کارمندان دارند و تنها جایی که فضای خاص برای ورزش ندارند صنعت چاپ است. باتلاش در هشت سال توانستیم پیشرفت خوبی در برگزاری مسابقات داشته باشیم و آن را به سطح نیمه حرفه ای رسانده بودیم که در دوره زمانی مدیریت محمودرضا برازش این مسابقات برگزار نشد و امیدواریم در دوره هجدهم دوباره اجرا شود.
چقدر درباره برنامه و اطلاع رسانی جشنواره هجدم صنعت چاپ آگاهید؟
فکر نمی کنم هنوز ارستارتی برای اطلاع رسانی خورده باشد.
با توجه به اینکه عضو هیات مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران هستید و اولین علی البدل هیات مدیره اتحادیه نظر شما در ارتباط با نحوه انتخاب پیشکسوتان چیست؟
من این روش که پیشکسوتان خود را معرفی کنند را واقعا نمی پسندم و راه های بهتری برای اینکار بود، پیشکسوتان عزیز بدلایل اخلاقی، عرفی و شرعی این کار نمیکنند و باید راه بهتر و زیباتری برای این انتخاب برگزیده می شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه