PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گروه هایدلبرگ آلمان MBO را خرید

گروه هایدلبرگ آلمان، با خریداری کامل گروه بین‌المللی MBO، راهکارهای قابل عرضه به حوزه چاپ دیجیتال در فرآیندهای پس از چاپ را توسعه داده تا در حوزه وسیع‌تری از این بازار رو به رشد را تامین نماید. این حرکت گروه هایدلبرگ همچنین امکان جذب مشتریان جدید از صنعت دارویی و ارائه خدمات برای سیستم‌های پست‌های اختصاصی را در کنار راهکارهای جامع حوزه افست خود فراهم می‌آورد.


به گزارش آژانس خبر یچاپ و بسته بندی ایران، شرکت هایدلبرگ در بخش پس از چاپ سالهاست Stahl را در خود ادغام نموده و گستره وسیعی از ماشین‌های صنعتی ورق تاکنی تحت نام هایدلبرگ اشتال‌فولدر عرضه می‌گردد. این بار نیز با خرید گروه MBO گستره محصولات خود در بخش پس از چاپ دیجیتال را تکمیل خواهد نمود.
این اقدام نشان‌دهنده تمرکز استراتژیک گروه هایدلبرگ برای گرایش به همسو کردن راهکارها و مدل کسب و کار جدید خود با رشد حوزه‌های دیجیتال و بسته‌بندی است. هایدلبرگ علاوه بر این هدف دارد تا با راهکارهای جدید، بازارها و مشتریان جدیدی را نیز جذب نماید.
راینر هوندزدورفر مدیر عامل گروه هایدلبرگ معتقد است که سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده برای خریداری گروه MBO، هایدلبرگ را قادر خواهد ساخت تا به رشد پایدار و سودآور با نفوذ تکنولوژی‌های نوین و کسب مشتریان از حوزه‌های جدید دست یابد: «ما با خریداری راهکارهای دیجیتال MBO، شکاف میان راهکارهای چاپ و پس از چاپ دیجیتال موجود برای مشتریان را از میان برداشته‌ایم تا بتوانند به فرآیندهای صنعتی بدون گلوگاه برای آینده دیجیتالی دست یابند. ما همچنین انتظار داریم که شاهد هم‌افزایی‌هایی در چرخه ارزش افزوده خود باشیم که به طور متقابل موجب بهره‌وری و سودزایی ملموس مشتریان ما نیز خواهد شد.»
حجم فروش محاسبه شده حاصل از این سرمایه‌گذاری بالغ 50 میلیون یورو است و منجر به توسعه راهکارهای پس از چاپ هایدلبرگ خواهد شد. این سرمایه‌گذاری شامل خرید کارخانه‌های MBO در شهرهای Oppenwiler و Bielfeld آلمان و کارخانه در شهر Perifita پرتغال با حدود 450 نفر پرسنل نیز می‌باشد. کارخانه واقع در کشور پرتغال از زیرساخت‌های بهینه و مناسبی برخوردار است که در کنار کارخانه‌های واقع در آلمان فرصت و فضای مناسبی برای توسعه محصولات گروه هایدلبرگ فراهم خواهد کرد.
آقای استفان پلنز عضور هیأت مدیره گروه هایدلبرگ و مسئول حوزه تکنولوژی دیجیتال معتقد است که حتی زمانی که عملیات پس از چاپ به طور بهینه اجرا شوند، باز هم پتانسیل زیادی برای افزایش بهره‌وری در کل چاپخانه وجود خواهد داشت: «هایدلبرگ با این سرمایه‌گذاری گام بسیار مهم دیگری در جامعیت دادن به راهکارهای قابل عرضه خود برای افزایش ارزش در چرخه تولید و پوشش تمامی نیازهای چاپخانه‌ها از تکنولوژی تا مواد مصرفی و در سایه خدمات فنی مناسب برداشته است.»

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه