PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بررسی راهکارهای مدیریت کسب و کار در شرایط بحران در نمایشگاه چاپ

کارگاه راهکارهای مدیریت کسب و کار در شرایط بحران با استفاده از ابزارهای بازاریابی و فروش همزمان با دومین روز بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی جمعه 23 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، مهندس آرش نیکدست؛ مدرس این کارگاه در گفت‌وگو با ایبنا، عنوان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی همه مجموعه‌ها در صنایع متفاوت دچار بحران هستند، ما در این کارگاه صنعت چاپ این شزایط را بررسی می‌کنیم و ببینیم مجتمع‌ها و شرکت‌هایی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند با چه مشکلات اقتصادی و تامین مواد اولیه روبرو هستند.

وی افزود: در این کارگاه به مخاطبان آموزش می‌دهیم که با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی و فروش چگونه می‌توانند مشکلات خود را در عرصه‌های مختلف بازار به خصوص در حوزه چاپ کنترل کنند.

نیکدست با بیان اینکه بقا در هر حرفه‌ای یک ضرورت است، گفت: نمی‌توان گفت که با این اقدامات به صورت کامل از بحران جدا می‌شویم، زیرا دچار بحران شده‌ایم اما اینکه بتوانیم در این موقعیت دوام بیاوریم و بقای خود را حفظ کنیم خیلی اهمیت دارد.

وی با اشاره به دیگر مباحث این کارگاه، توضیح داد: در این بحث روش‌های قیمت‌گذاری، تکنیک‌های قیمت‌گذاری و روش‌مذاکره با مشتری بیان می‌شود تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم و بعد از این شرایط بقای خود را حفظ کنیم.

کارگاه راهکارهای مدیریت کسب و کار در شرایط بحران با استفاده از ابزارهای بازاریابی و فروش جمعه 23 آذر از ساعت 15:30 تا 17 در سالن شش نمایشگاه محل ورکشاپ های این دوره برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران 22 تا 25 آذر با رویکرد حمایت از کالای داخلی در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه