PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تورنمنت انتخابات چاپخانه داران تهران و بازیهای تدارکاتی جناح ها

اگر انتخابات اتحادیه چاپخانه داران تهران را یک تورنمت و مسابقه به سبک مسابقات ورزشی در نظر بگیریم که قرار است در خرداد ماه سال آتی برپا شود می توان اینگونه برداشت کرد که مسابقات تدارکاتی تیم ها از همین ابتدای نام نویسی آغاز شده است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در همین چند روز ابتدایی که از ثبت نام کاندیداها بر اساس اطلاع تیم خبری آژانس چندین نشست برای ارایه ترکیب های احتمالی آینده برگزار شده و بی شک این روند نیز ادامه خواهد داشت.

نشستهایی که می توان از آن ها اینگونه نتیجه گرفت که این دوره از انتخابات سخت ترین و پرهیجان ترین دوره در طول تاریخ اتحادیه چاپخانه داران تهران با هفت عضو خواهد بود.

اتحادیه چاپخانه دارانی که طی سه دوره گذشته یعنی حدود 12 سال، همواره با حواشی بزرگ همراه بوده و عزل و برکناری رییس اتحادیه (علی نیکو سخن) و نایب رییس اش را می توان از پیامدهای آن برشمرد.

در همین ابتدای کار خبر حضور افراد سرشناس و بابرنامه از گوشه کنار شنیده می شود، از سوی دیگر دو تیم ائتلاف برای آینده با دو نماینده در این هیات مدیره و تیم اتحاد94 با سه نماینده در هیات مدیره کنونی نیز بی شک صف بندی خود را آغاز خواهند کرد.تیم ائتلاف برای آینده روند کم حاشیه و مداوم خود را هرچند کند ادامه داده اما تیم اتحاد94 که رییس نایب رییس کنونی اتحادیه عضو آن بودند دچار اختلاف نظر شدید و حواشی بسیاری بوده و هست و تقریبا هر هفته شاهد بیانیه ی دو عضو این تیم علیه یکدیگر هستیم!

شاید برای نقد کمی زود باشد اما هنوز که هنوز است اتحادیه چاپخانه داران تهران یک وب سایت ساده اطلاع رسانی ندارد و با توجه به نقدهای این اتحادیه به فعالیتهای فضای مجازی تنها راه ارتباطی یک طرفه کانال اتحادیه در همین فضای مجازی است که به دست غیرهیات اداره و بارگذاری می شود!

بررسی و پژوهش عملکرد هیات مدیره اتحادیه و تیم های ائتلاف برای آینده و اتحاد94 بر اساس وعده های انتخاباتی بزودی منتشر خواهد شد، همچنین ریشه یابی حواشی هیات مدیره در مصاحبه با اعضا کنونی از دیگر برنامه های آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران است تا در تصمیم گیری درست اعضا مسیری روشن ترسیم گردد.

اعضای قدیمی ترین و بزرگترین اتحادیه صنعت چاپ کشور تشنه یک هیات مدیره قوی و با صلابت در دور جدید هستند، اما باید گفت این مهم محقق نمی گردد مگر به شناخت و مشارکت خود اعضا در یک انتخاب دقیق و با آگاهی.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه