PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی ویترینی در برابر خاورمیانه و آفریقا

پنجمین پاویون ملی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران در حالی به نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2019 می رود که فضای و امکان صادرات با توجه به رشد نرخ ا رز بسیار مهم، مهیا و در دسترس است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، رشد نرخ ارز فضایی برای صنعتگران چاپ و بسته بندی ایران مهیا نموده که محصولات و خدمات خود را در یک بازار بین المللی عرضه نمایند؛ از سوی دیگر با وجود ادامه بحران در کشور عراق و بخصوص سوریه و افول همه صنایع و بالطبع صنعت چاپ، بازار چاپ آفریقا که تمرکز بر صنعت چاپ این کشور داشت مکان مناسبی برای صنعتگران چاپ و بسته بندی خاورمیانه شده است و به نوعی باید اذعان داشت که نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی 2019ویترینی بزرگ در برابر خاورمیانه و آفریقا است و همواره برای صنعت چاپ و بسته بندی ایران یک فرصت مغتنم و قابل توجه است.

در دوره گذشته این نمایشگاه که در سال 2017 برگزار شد بیش از 12 هزار بازدید کننده تخصصی از 110 کشور جهان از 360 غرفه بازدید کردند که بیش از 45 درصد از بازدید کنندگان غیر بومی بودند.

در این دوره از نمایشگاه با یک انتخاب خوب و هوشمندانه موقعیت پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی ایران در ورودی نمایشگاه قرار گرفته و در همسایگی شرکت صاحب نام هایدلبرگ پرچم ایران به احتزار در خواهد آمد.

براساس اعلام روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران تا کنون بیش از 60 درصد فضای پاویون توسط تولید کنندگان صنعت چاپ و بسته بندی رزرو شده است ، همچنین این اتحادیه تمهیدات ویژه ای برای شرکت کنندگان ایرانی اندیشیده است.

پنجمین پایوین ملی صنعت چاپ و بسته بندی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران از 26 تا 29 فروردین در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه