PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازار 24 میلیارد دلاری چاپ و بسته بندی خاورمیانه

خاورمیانه را می توان یکی از مستعد ترین بازارهای چاپ و بسته بندی جهان دانشت که همواره نظر کارشناسان و تولیدکنندگان مختلف را به خود جلب نموده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این میان نمایشگاه های تخصصی یکی از بزرگترین آوردگاه های تولیدکنندگان به حساب می آید که تا چندی دیگر یکی از مهمترین نمایشگاههیال منطقه خاورمیانه آغاز بکار خواهد کرد و خوشبختانه صنعت چاپ و بسته بندی ایران نیز برای پنجمین حضور خود مهیا می شود.

مدیران و برگزار گنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی معتقدند که بر اساس پیش بینی ارزش بازار چاپ و بسته بندی خاور میانه حدود 24 میلیارد دلار است و یکی از بازارهای درحال رشد جهان بحساب می آید.

همچنین تیم تحقیقات بازار برگزار کنندگان گفته که در سال 2016 و 2017از نظر میزان ابتکارات صورت گرفته یک دوره بسیار مهم بوده است و فناوری های زیادی وارد بازار این بخش شده است . نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی2019 به تولید کنندگانی امکان حضور می دهد که سال گذشته در نمایشگاه های دیگری همچون لیبل اکسپو، دروپا و آیپکس امکان نمایش نداشته اند. این نمایشگاه برای آن ها اولین فرصت مناسبی است که در اختیار دارند و از طریق آن می توانند کسب و کار خود را توسعه داده و خدمات پیشنهادی خود را افزایش دهند.

همچون دوره های گذشته سالن نمایشگاه مملو از نمایش های زنده و عرضه محصولات تازه بود که مورد توجه بازدیکنندگان تخصصی از سراسر دنیا قار گرفت. بنابراین این یک فرصت مناسب است برای دست اندرکاران است تا از اوضاع صنعت خود مطلع شده و متوجه شوند که از چه طریق می توانند به فرصت های تازه دست یافته و رشد و ارتقا یابند.

صنعتگران ایرانی نیز در این دوره برای پنجمین بار حضوری چشمگیر خواهند داشت، پنجمین پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران به همت و تدارک اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی مهیا است تا توانمندی های این صنعت را در بازار بین المللی عرضه نماید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2019 از 26 فروردین ماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برپا خواهد بود و جمهوری اسلامی ایران در یکی از بهترین سالنهای ا ین نمایشگاه حضور متفاوت را به نمایش خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه