PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برترین های صنعت چاپ در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی2019

نیلپیتر،گیفن گرافیکس ، هایدلبرگ ، کداک وزیراکس از آخرین نام های پراعتبار صنعت چاپ جهان هستند که در کنار پنجمین پایوین ملی صنعت چاپ ایران برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2019 نام نویسی کرده اند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی هم چنان پیشتاز رویدادهای BtB است تا تمام جنبه های صنعت چاپ رابرای دست اندرکاران این حوزه پوشش دهد.

در سال 2019 بار دیگر این نمایشگاه بر روی آخرین فناوری ها و راه حل های تجاری چاپ و بسته بندی تمرکز کرده و پیشرفت ها و نگرش های تازه چاپ، سیستم های جوهرافشان، چاپ سه بعدی، لیبل و بسته بندی هوشمند، نرم افزارهای چاپ تحت وب، چاپ امنیت و مواد تبادلی را به معرض نمایش می گذارد.

مایکل هاج، مدیر نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی در این رابطه می گوید: نمایشگاه هایی با سبک بازرگانی ابزار سنجش خوبی برای بررسی ضریب اطمینان بازار هستند، گروه تارسوس با افتخار اعلام می کند که در این صنعت پیشتازان بیشتری در نمایشگاه فروردین ماه حضور خواهند داشت.

وی افزود:چشم انداز اقنصادی صنعت چاپ خاورمیانه بسیار مثبت است، داده های شرکت اسمیترز پایرا پیش بینی می کند که ارزش این بازار به حدود 24 میلیارد دلار خواهد رسید. در این دوره نیز با سالن بزرگ تر و مجموعه ای غنی از محصولات تازه ای که قرار است معرفی شوند رویداد برگزار خواهد شد.

انتظار می رود که خریداران حوزه چاپ و بسته بندی به بهترین فناوری چاپ موجود در دسترسی داشته باشند، ما هم چنین انتظار داریم که لیست سفارش های غرفه گذاران با بالاترین کیفیت پر شود.

از جمله شرکت کنندگان دیگری که پیش تر در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند عبارتند از: AFRA، شرکت بازرگانی علی الهاشمی، بابست ، کانن ، هلیوزید و پرستیژ گرافیکس ، باربران ، هولوپرینت سکیوریتی سولوشنز ، ایمجینگ کر ، کونیکا مینولتا، پکفورت پکیجینگ و سان پیپرز اند لیبلز.

این نمایشگاه بر روی چاپگرها، نام های تجاری و طراحان نیزتمرکز کرده است. ورود به این نمایشگاه بازرگانی چهار روزه رایگان است و بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به وبسایت www.gulfprintpack.com از قبل نام نویسی کنند.

پنجمین پاوین ملی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران نیز به همت اتحادیه صادرکنندگالن صنعت چاپ ایران با برندهای برتر صنعت چاپ کشور در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این نمایشگاه از 26 تا 29 فروردین 1398 در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه