PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی در نمایشگاه چاپ اصفهان

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از حضور اعضای این اتحادیه در قالب پایون توانمندهای صادراتی در یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان خبر داد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، بابک عابدین در گفتگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد: در یازدهمین نمايشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی اصفهان اتحادیه صادرکنندگان از سه هیئت بازدیدکننده از عراق افغانستان و پاکستان دعوت بعمل آورده است.
وی افزود: در راستا حمایت از تولید داخلی و رونق کسب وکار این اتحادیه اقدام به همکاری و حمایت از این نمایشگاه نموده و برای برگزاری هر چه بهتر آن از فعالان اقتصادی کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان و اتحادیه های تخصصی چاپ و بسته بندی حضور خواهند داشت.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ بیان کرد: در اين نمايشگاه با همکاری برگزارکننده در بیش از 500 متر پاویون با تسهیلات ویژه برای اعضای این اتحادیه در نظر گرفته شده که تا کنون بیش از 80 درصد آن رزرو شده است.
عابدین ادامه داد:‌ اتحادیه صادرکنندگان برای آشنایی هرچه بیشتر با توان تولید داخلی جهت معرفی بازارها و فرصتهای صادراتی امسال سیاستهای جدیدی اتخاذ نموده است، در این راستا یازدهمین نمايشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی اصفهان فضای مناسبی برای گام نخست است، این نمایشگاه برای رونق تولید و متعاقبا رونق صادرات در استان اصفهان برگزار خواهد شد.
وی افزود:‌ در تلاش هستیم تا در این نمایشگاه انگیزه و توان تولیدات صادراتی را از لحاظ بین‌المللی با همکاری سایر دست اندرکاران ارتقاء بخشیم، همچنین حضور هیات های تجاری اقتصادی سایر کشورها برای بازدید در این نمایشگاه فرصتی مغتم برای تولید کنندگان حوزه چاپ و بسته بندی کشور مهیا نموده است.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی استان اصفهان از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه با حضور پاویون توانمندیهای صادراتی چاپ و بسته بندی و حمایت اتحادیه صادرکننندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران برگزارمی‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه