PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

برگزاری دومین دوره تجارت بین الملل در حوزه چاپ و بسته بندی

با توجه به اهمیت صادرات و واردات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزرای دوره آموزشی در راستای قوانین جدید با همکاری اتاق بازرگانی تهران و سازمان صمت استان تهران نمود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سه شنبه بیست یک خرداد ماه در ساختمان تشکلهای اتاق بازرگانی تهران دومین دوره آموزش تجارت بین الملل با سخنرانی مهندس بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران و دکتر هوشنگ رضایی ثمرین برپا شد.

در این نشست دکتر هوشنگ رضایی ثمرین آخرین قوانین صادرات و واردات در سال جدید، معرفی گروه کالایی های جدید که از حوزه ارز دولتی خارج شده و قوانین و کالاهای جدید پوشش بخش ارز نیمایی و ارز حاصل از صادرات و نحوه تخصیص، قوانین و مقررات ترخیص کالا و معافیتها و تسهیلات مرتبط با خط تولید اطلاع رسانی و معرفی کرد.

بررسی مقررات اینکوترمز، روشهای مبادله مالی از دیگر مسایل مطروحه در این دوره آموزشی بود؛ بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با توجه به تغییرات قوانین این دوره هر ساله توسط این اتحادیه با هدف ارتقا اطلاعات و دانش در این حوزه برگزار می شود.

در پایان این دوره دکتر رضایی و مهندس عابدین به پرسشهاس تخصصی در حوزه صادرات و واردات چاپ و بسته بندی پاسخ دادند، همچنین آخرین گروه کالایی بر اساس تخصیص ارز در قالب فایل در اختیار اتحادیه برای اطلاع رسانی قرار گرفت.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران یکی از موفق ترین تشکلهای تخصصی در اتاق بازرگانی ایران و  همچنین در بخش چاپ و بسته بندی کشور است که توجه ویژه ای به بخش آموزش دارد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه