PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بررسی شاخص انتخاب صادرکننده برتر جشنواره چاپ

بابک عابدین رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران گفت: نوزدهمین جشنواره ملی چاپ کشور با هدف حمایت از رونق تولید اقدام به انتخاب صادرکننده برتر صنعت چاپ ایران نموده است؛ این انگیزه در راستای تحقق این روند در صنایع چاپ و بسته بندی و توسعه صادرات پایدار از سوی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی شده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اولین نشست بررسی شاخص های انتخاب صادرکننده برتر برای جشنوراه نوزدهم ملی چاپ کشور در دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
در نشست جشنواره ملی چاپ کشور، بررسی شاخص های انتخاب صادرکننده برتر در دستور کار قرار داشت و بر اساس گفته ی رئیس اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ و بسته بندی براساس این شاخص ها پس از بررسی کامل صادرکنندگان برتر این حوزه، انتخاب نهایی صورت می گیرد.
عابدین همچنین بر همکاری کامل اتحادیه صادرکنندگان برای رونق جشنوراه ملی چاپ کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه جشنواره و هدف رونق در تولید و صادرات کشور ، اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد انجام خواهد داد.

امسال به دلیل مصادف شدن 11 شهریور با ماه محرم این مراسم را در هفته اول شهریور ماه برگزار می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه