PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اشتال 25 هزار یورو تخفیف می‌دهد!

شرکت اشتال (Stahlfolder) از بزرگ‌ترین سازندگان دستگاه‌های تاکن در جهان به مناسبت هفتادمین سال تأسیس این شرکت به خریداران دستگاه تاکنی چهارونیم ورقی 25 هزار یورو تخفیف می‌دهد.
به گزارش  آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، صنعت چاپ نوشت دستگاه تاکن KH 82 اشتال در فرمت 70×100 سانتی‌متر به صورت کاملاً اتوماتیک کار می‌کند.
دستگاه تاکن اشتال مجهز به تخته بلند و میز هوا است. این تاکن از سیستم‌ لمسی برای کنترل عملیات تا، بهره می‌برد. در صورت خرید تاکن KH 82، شرکت هایدلبرگ از سه نماینده شرکت خریدار دعوت می‌کند تا مراحل ساخت تاکن را از نزدیک در آلمان ببینند. در این برنامه علاوه‌بر بازدید از کارخانه، سمیناری دربارة قابلیت تاکنی و همچنین برنامه‌های جانبی دیگر نیز برگزار می‌شود.
ماشین KH 82 / TH در سال 2016 عرضه شد و برای تاکردن از روش انحصاری هایدلبرگ که به آن Shingled Folding می‌گویند، استفاده می‌کند. در این روش به جای اینکه ورق‌ها تک‌تک و با فاصله به طرف شانه بروند، به‌صورت بدون فاصله و لب‌پوشانی حرکت می‌کنند. به‌طوری که در همان زمانی که سه ورق به تاکن‌های معمولی تعذیه می‌شود، در این تاکن جدید 5 ورق تا می‌شود. و از این طریق عملیات تا، سریعتر انجام می‌شود.
در روش معمولی 9100 ورق در ساعت تا می‌شود در صورتیکه در روش پیوسته، سرعت تا 16 هزار ورق در ساعت افزایش پیدا می‌کند. دستگاه KH 82 برای اولین بار در دروپای 2008 معرفی شد و در حال حاضر 400 یونیت از این دستگاه در سراسر جهان نصب شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه