PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

سکوت محض رسانه ایی درباره امپراطوری و انتخابات اتحادیه صحاف!!!

همواره انتخابات اصناف با پوشش رسانه ایی همراه بوده اما اتحادیه صحاف همیشه با یک رییس اتحادیه بعد از برگزاری یک خبر کوتاه از منتخبین می دهد و تا چهار سال آینده در خواب فرو می رود و تنها پست استراتژیک جانمایی غرفه های نمایشگاه توسط رییس ده ها ساله آن پوشش رسانه ایی کاملا موافق داده میشود!

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در بیش از یک دهه گذشته اتحادیه صحاف تهران چندروز مانده به انتخابات اتحادیه در سکوت کامل رسانه ایی نشستی در تالار سیاره میدان بهارستان برگزار میکند و چند روز بعد انتخابات انجام می شود و در این مدت همواره یک نفر بعنوان رییس انتخاب شده است.

نکته قابل توجه در طول این مدت زمان طولانی رسانه ها همه بعد از اعلام نتایج نهایی از رویداد آگاه میشوند و هیچ رسانه ایی این رویداد را پوشش نداده است (حتی رسانه ایی که خود را برای آقای رییس شهید میکند!؟)

چهارشنبه ۲۵دی ساعت ۱۱ صبح طبق روال بیش از ده سال اخیر نشست تالار سیاره اتحادیه صحاف تهران برگزار شد و هیچ رسانه عکس و تصویری از آن منتشر نکرد!؟

بر اساس گزارش منابع خبری سه شنبه اول بهمن انتخابات این اتحادیه برگزار خواهد شد و بر اساس روال ده سال اخیر تیم خاص با ریاست مشخص برنده خواهد شد.

اما چرا از وضعیت اقتصادی و کاری صحافان کسی از امپراطور اتحادیه صحاف نمی پرسد؟ چرا کسی از درآمد، بیمه، مالیات، عوارض شهرداری و هزاران مشکل صحافان از آقای دایم المقسم غرفه نمایشگاه چاپ و بسته بندی نمی پرسد؟ آیا اعضای این اتحادیه از درآمد سر شار و گنج بی پایان نمایشگاه چاپ و بسته بندی و عواید سرشار آن سود و بهره ایی برده اند؟ آیا این نفع عمومی اطلاع رسانی شده؟آیا صورتهای مالی، درآمد، و از همه مهمتر عملکرد آقای رییس و هیات مدیره  برای تنویر افکار عمومی صنف صحاف اطلاع رسانی خواهد شد؟ این اطلاع رسانی کی و کجا صورت میگیرد؟ و هزاران آیا...

حال باید منتظر نشست و دید که آیا نظارت شدید امنیتی دولتی نیز بر  شبه امپراطوری طویل المدت اتحادیه صحاف تهران صورت میگیرد یا این دست موارد تنها مختص اتحادیه چاپخانه داران تهران است؟

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه