PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

یک انتخابات سه عکس یک تبریک!

همانطور که پیش بینی میشد میهمانی چندی روز قبل انتخابات اتحادیه صحاف در همان مکان همیشگی با همان برنامه همیشگی برگزار شد و همان رییس همیشگی بیش از یک دهه اخیر دوباره و دورباره و....

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از این نسشت پیش از انتخابات با فاصله زمانی ده روزه سه تصویر منتشر شد و از انتخابات اتحادیه صحاف و کاندیداهای تاکنون هیچ تصویری منتشر نشده است.

بر اساس رسم نانوشته شبکه های اجتماعی پس از انتخاب هیات مدیره جدید سیل تبریک از اقشار مختلف اعلام و ارسال میگردد اما این انتخابات فوق سری و مخفی تنها یک تبریک داشت!

حال باید منتظر ماند تا نشریه موافق و ساکن دایمی سالن 38 آلمان گزارش باب میل دایم الرییس و دایم المقسم غرفه های نمایشگاه چاپ را منتشر نماید.

و این نکات همیشه مطرح است که :

اما چرا از وضعیت اقتصادی و کاری صحافان کسی از امپراطور اتحادیه صحاف نمی پرسد؟
چرا کسی از درآمد، بیمه، مالیات، عوارض شهرداری و هزاران مشکل صحافان از آقای دایم المقسم غرفه نمایشگاه چاپ و بسته بندی نمی پرسد؟
آیا اعضای این اتحادیه از درآمد سر شار و گنج بی پایان نمایشگاه چاپ و بسته بندی و عواید سرشار آن سود و بهره ایی برده اند؟
آیا این نفع عمومی اطلاع رسانی شده؟آیا صورتهای مالی، درآمد، و از همه مهمتر عملکرد آقای رییس و هیات مدیره  برای تنویر افکار عمومی صنف صحاف اطلاع رسانی خواهد شد؟ این اطلاع رسانی کی و کجا صورت میگیرد؟ و هزاران آیا...

آیا نظارت شدید امنیتی دولتی نیز بر  شبه امپراطوری طویل المدت اتحادیه صحاف تهران صورت میگیرد یا این دست موارد تنها مختص اتحادیه چاپخانه داران تهران است؟

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه