PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

توسعه چشمگیر صنعت چاپ اژدهای زرد

چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان، طی یک دهه گذشته صنعت چاپ اش وضعیتی پایدار را تجربه می‌کند.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توسعه صنایع در چین برندها صنعتی این کشور آرام آرام در حال شکل گیری و مطرح شدن هستند و در این میان با توجه به رشد اعجاب انگیز اقتصادی این کشور در سطح جهانی ، صنعت چاپ شامل ملزومات و ماشین آلات این کشور در پی جایگزین شدن برندهای ژاپنی و در آینده ایی نزدیک برندهای درجه دو اروپایی است.

اما روند رشد صنعت چاپ چین از کجا آغاز شد؟ در اوایل سال 2007 میلادی سیاست گزاران جمهوری خلق چین یک طرح ۵ساله برای رشد صنایع به اجرا در آورند، صنعت چاپ با رشد ۱۹درصدی خود توانست سهم زیادی از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خود اختصاص دهد و علاوه بر این یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات چاپ در جهان شناخته شود.

در این راستا سال ۲۰۱۲میلادی اعلام شد که بیش از ۱۰۴هزار شرکت چاپ در این کشور وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۳میلیون و ۵۰۰هزار نفر را فراهم آورده است.

حال شما تحریم های ایران و گردش صنعت چاپ به سوی چین، سرمایه گذاری کلان در کشورهای مختلف و ایجاد خط آهن جاده ابریشم را بر روند توسعه کاری صنایع این کشور از جمله چاپ و بسته بندی بیفزاید...

پس از دست انداز بزرگ و پرمخاطره ویروس کرونا که این کشور (و جهان) را فعلا زمین گیر کرده در آینده ایی نزدیک بیشتر از صنایع چاپ و بسته بندی اژدهای زرد خواهیم نوشت.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه