PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اهمیت بخش پیش از چاپ در کاهش ضایعات و تاثیر بر محیط زیست

بر اساس یک گزارش طی سال ۲۰۱۹ و بعد از آن، با تمرکز کلی و سراسری بر صنعت بسته بندی پایدار با توجه بر پایدارسازی زنجیره تامین، آگاهی از ابعاد و اهمیت این موضوع در میان مشتریان، صاحبان برند و تامین کنندگان، بیشتر و بیشتر شود.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در دنیای کنونی بسته بندی پایدار تنها یک محصول تجديد پذیر، قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست نیست، بلکه طیف کاملی از محصولات با ظاهر و تزیینات متفاوت را هم شامل می شود.
برای مواجهه با پیچیدگی ها و چالش های روند پایدارسازی صنعت بسته بندی لازم است اثربخشی فرآیندهای پیش از چاپ را با دقت و ظرافت افزایش داد؛ گردش کار دیجیتال فرآیندهای پیش از چاپ در چاپخانه ، یکی از اقدامات ضروری برای جلوگیری از وقوع خطاها و بروز مشکلات جانبی هنگام چاپ است.
کارهایی که قبلا به صورت دستی صورت می گرفت و نیازمند انجام وظایف روتین و تکراری مانند جلو و عقب بردن اهرمها بود، حالا کاملا خودکار شده و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می شود، دیجیتال سازی کامل بخش های پیش از چاپ یک چایخانه، برای ایجاد مزیت های رقابتی، کاهش هدررفت مواد و افزایش سرعت کار و سرویس دهی به مشتریان، از اهمیت اساسی برخوردار است.
صاحبان برند بجز تمرکز بر استمرار کیفیت، به دنبال لیبل و بسته بندی های متفاوت با قابلیت های جذاب هستند که بتواند محصولاتشان را به شکلی شایسته در بازار شلوغ و رقابتی امروز نشان دهد. مواد اولیه، با کیفیت، عملیات تکمیلی ویژه و بهبود عملکرد، همه از فاکتورهایی هستند که برای تولید یک محصول متفاوت و جدید در بازار، نقش محوری و اساسی دارند که بخش بزرگ و اصلی آن به پیش از چاپ و آماده سازی باز می گردد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه