PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بدون سرنوشت از16تیر98تا16فروردین99

انتخابات اتحادیه چاپخانه دراان تهران وارد دهمین ماه بلاتکلیفی شد و متاسفانه در این میان فقط چاپخانه داران و اعضای این اتحادیه متضرر شده اند.


آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در تاریخ اصناف ایران رکورد بلاتکلیفی بلاخره بنام اتحادیه چاپخانه داران تهران زده شد تا قدیمی ترین تشکل صنفی ایران با خودخواهی و جاه طلبی فردی به ورطه سقوط نزدیک و نزدیکتر گردد.
بحران بیماری کرونا از یک سو و عدم استحکام لازم تشکل صنفی چاپخانه داران پایتخت دست به دست هم داده اند تا یکی از مهمترین و استراتژیک ترین صنایع کشور یعنی صنعت چاپ در پایتخت دچار سردرگمی و بحران گردند.
بی شک چاپخانه داران امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به یک تشکل صنفی قدرتمند دارند و این درحالی است که هنوز کسی از سر نوشت ریاست پیشین اتحادیه ایرج استاد علینقی و علت و دلایل عدم حضور وی خبری در دست ندارد و هنوز عضو علی البدل جایگزین وی نشده است!
تجربه تلخ انتخابات سال 1398 چاپخانه داران تهران هرچند تلخ اما درس بزرگی است برای شناخت بهتر، برای ترسیم آینده ایی روشن تر، برای اتحادیه ایی بهتر و پویاتر.
اکنون چاپخانه داران باید بیشتر از همیشه برای حفظ و بقای شغلی خود تلاش نمایند و در این سرگشتگی صنفی تدبیری بزرگتر از همیشه بیندیشند...

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه