PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

قدرت صادرات 60 میلیون دلاری چاپ بسته بندی

در دومین پخش زنده آموزشی اتحادیه صادرکندگان صعت چاپ و بسته بندی ایران چاپ بسته بندی مهم ترین و صنعتی ترین بخش چاپ بررسی و پژوهش شد.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این برنامه از ابتدای سال کاری 1399 توسط کارگروه آموزش این اتحادیه برنامه ریزی و به اجرا در آمده همانطور که پیش بینی می شد با استقبال گسترده تری مواجه شد و مخاطبان رشد بیش از دوبرابر داشتند.

اولین میهمان برنامه دکتر حمیدرضا آشتیانی مدیر عامل پوشان پلاستیک ، مدرس دانشگاه و کارشناس شناخته شده صنعت چاپ و بسته بندی بود. طاهری شرحی از روند بازار در طول سال 1398 داد و درباره کسب و کار این بخش در زمان بحران شیوع کرونا گفت : باتوجه به اهمیت جایگاه بسته بندی در زمان شیوع ویروس کرونا بخش چاپ بسته بندی در سه ماه گذشته شبانه روزی مشغول به تولید بوده؛ بطور مثال تمام تولید بسته بندی نان در طی سال برابر بوده با دو ماه گذشته در زمان شیوع ویروس کرونا.

بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان میهمان دوم برنامه بود. وی در ارتباط با راه اندازی کمپین مهر برای تهیه بسته کمک معیشتی خبر داد و گفت: کمپین مهر با همکاری انجمن پیشکسوتان، اتحادیه لیتوگرافان، انجمن مدیران ورق و کارتن، کاروان مهربانی اقدام به تهیه بسته معیشتی برای کارگران صنعت چاپ کرده که با مشکلات شغلی مواجه شده اند آغاز بکار نموده است. وی همچنین درباره توزیع ماسک رایگان به چاپخانه ها که با همکاری چاپ صلاحی تولید شده اطلاع رسانی نمود.

در بخش سوم برنامه محمد ملکی عضو کارگروه آموزش اتحادیه صادرکنندگان به معرفی دو کتاب کاربردی در حوزه کسب وکار پرداخت. ملکی صحبت خود را اینگونه آغاز کرد: برای مطالعه پیشنهاد می کنم اول به سراغ کتابخانه خود بروید و از کتابهای نخوانده خود آغاز کنید.

وی کتاب "کفش باز" زندگی نامه فیل نایت موسس برند نایک را پیشنهادی خوب برای همه ی صاحبان کسب و کار دانست. وی افزود: این کتاب را باید همه ی مدیران و رهبران کسب و کار مطالعه نمایند. کتاب دوم ایده عالی مستدام اثر برادران هیث بود. کتابی با ظاهری جذاب و متن جذاب تر.

در پخش اول این برنامه پرسش تخصصی بعنوان مسابقه مطرح شد و برندگان کمک هزینه یک میلیون ریالی به این شرح اعلام شدند آقایان:۱-محمدرضا کاری ۲-رضا کامران ۳-محمدعلی اسلامی

همچنین دومین برنامه با پرسش: چند نوع مهاجرت وجود دارد؟ امن ترین بسترهای چاپی که کمتر به استفاده از مرکب های کم مهاجرت نیاز دارند، کدامند؟

طراح سوال آقای متین اوزگن از کارشناسان شرکت سیگورک است. علاقه مندان شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ خود را به دایرکت پیج اینستاگرام اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران ارسال بفرمایید

مجتمع چاپ هودیس با شعار هودیس حامی آموزش در صنعت چاپ حامی این برنامه هفتگی است. دومین برنامه پخش زنده ساعت ۲۰ روز اول اردیبهشت ۹۹ برگزار گردید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه