PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بانوان صنعت چاپ بخش مغفول مغفول

در دومین برنامه آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به موضوع بانوان صنعت چاپ پرداخته شد؛ بخشی که در این صنعت بسیار مغفول مانده است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، پیش از برنامه با سرکار خانم بهادری رییس شورای بانوان صنعت چاپ تماسی برقرار کردیم، وی برای جلوگیری از هرگونه حاشیه خواستار هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره شورا شد و این گفتگو را به فرصت بعدی موکول نمود.

سمیه جلالی وند مدیر چاپ مینو میهمان برنامه بود، وی از عدم توجه به بانوان فعال صنعت چاپ بسیار گلایه مند بود و خواستار توجه هرچه بیشتر به این مهم شد. جلالی وند بابیان اینکه اتحادیه می تواند با دادن حتی یک صندلی به بانوان موضوع توجه هر چه بیشتر و ایفای نقش محوری بانوان را آغاز کند گفت: سالهای سال است اتحادیه چاپخانه داران توجه ایی به بانوان نداشته حتی یک صندلی هم در این اتحادیه به بانوان تعلق ندارد در حالیکه تعداد بانوان صاحبان جواز در حال افزایش است.

شرح کامل این گفتگو برروی اینستاگرام آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران قابل مشاهده است. شایان ذکر است از اردیبهشت سال 1392 تا اردیبهشت سال 1399 تقریبا هیچ خبر یا پیگیری از فعالیت شورای بانوان و بانوان فعال صنعت چاپ نبود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه