PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پنجره ای به سوی جهان دانش

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در راستای برگزاری دوره های آموزشی خود در ششمین هفته به معرفی دانشگاه های برتر صنعت چاپ جهان می پردازد .

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ایجاد تجمعات کارگروه آموزش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین نمود.

در این دوره ها که از ابتدای سال کاری 1399 آغاز شده دوره‌های آموزشی بصورت هفتگی برگزار شده است . در همین راستا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ششمین برنامه از این دوره آموزشها پخش خواهد شد.

در این برنامه احسان سالم فارغ التحصیل رشته چاپ از دانشگاه اشتوتگارت آلمان به معرفی دانشگاه های برتر در کشورهای صاحب سبک در صنعت چاپ جهان خواهد پرداخت و همچنین محمد ملکی کارشناس صنعت چاپ به معرفی کتاب تخصصی در این برنامه خواهد پرداخت.

این برنامه دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:30 از پیج رسمی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی در اینستاگرام پخش خواهد شد.

از دستاوردهای این دوره های آموزشی توسعه فرهنگ کتابخوانی، رواج و بسط آموزش های حین خدمت و استفاده بهینه از ابزارهای آموزشی را می توان برشمرد. اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران همواره خود را به عنوان یک اتحادیه پیشرو در عرصه صنعت چاپ و بسته بندی کشور معرفی نموده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه